Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 38 år. I løpet av mine tre svangerskap (det første for 12 år siden) fikk jeg svært mange og store strekkmerker, over det meste av nedre mageparti og ut mot hoftene. Disse plager meg selvsagt både rent kosmetisk (slapp og stygg magehud) og fysisk ved at jeg fra tid til annen får utposninger som jeg antar er en slags arrbrokk og noen ganger små betennelser i noen av de største strekkmerkene. Noen ganger kan en plutselig bevegelse - som å snu seg i senga - gi akutt smerte i områdene med de største/dypeste strekkmerkene. Er det noe å gjøre med dem, eller må jeg bare "leve med det"? Og - om noe kan gjøres - må jeg betale selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112741-digre-strekkmerker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...