Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting!


missie

Anbefalte innlegg

Føler at jeg maser litt her, men jeg skjønner ingenting akkurat nå!

Etter å ha hatt ømme brystvorter i ei uke + litt mensmurring av og til, testet jeg med CB 27.11, og fikk negativt resultat. Men samme dag begynte

puppene mine å gjøre vondt. De kjentes ut som sånn vondt man får ved influensa. (Men jeg er ikke syk!) Og dagen etter (tirsdag 28.) fikk jeg

smerter i magen, akkurat som jeg får under menstruasjon (men jeg har ikke mensen). Det gjør ganske vondt. (Ikke så vondt at jeg måtte ta

naproxen-som jeg må under mensen-men vondt nok!)

Så nå sitter jeg her og blir mer og mer forvirra. Skjønner ingenting! Er dette eggløsningstegn? Er det PMS? Eller er det graviditetstegn?

Jeg aner ikke om jeg har hatt e.l. ennå uansett. Det har gått 47 dager siden p-pille-slutt mensen og jeg har ikke fått noe ny menstruasjon.

Uff! Det er så frustrerende å gå rundt sånn! Jeg blir gaaal av å gå rundt å lure på hva som egentlig skjer inne i kroppen min!

Litt bedre nå etter å ha skrevet dette:-)

Har også lagt inn innlegget på graviditet-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du har nylig sluttet med p-pille og da kan den første eggløsning (og menstruasjon) komme forsinket en eller to uker. Hvis du har smerter bør du få en undersøkelse, det kan være betennelse (da vil man ofte ha feber også) eller graviditet utenfor livmoren ( men da vil graviditetstesten vanligvis være positiv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...