Gå til innhold

ferdig med norsk psykiatri for godt


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

nå kaster jeg inn håndkleet. Hvorfor skal jeg bry meg med å få hjelp fra noe som tydeligvis ikke har noe å tilby meg. Først blir jeg stemplet som antisosial personlighetsforstyrrelse i en alder av 11 år på grunnlag av pubertesproblemer, så får jeg diagnose bipolar, selv om jeg ikke ER bipolar og får medisiner jeg blir feit av, så blir utseendet mitt stadig kommentert av pleiere. Herre min hatt. Jeg får klare meg selv fremover, dette gidder ikke jeg mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

for ikke å glemme at jeg gikk i samtaler med en psykiater i ett år uten å få noen diagnose en gang, ikke hjalp det heller. jaja. hade på bade og lykke til alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har vært uheldig med behandlere og pleiere? Hva med å bytte behandler e.l.?

Skjønner at du er fortvila, men du må ikke gi opp! Hvor gammel er du? Du har jo sikkert hele livet foran deg!

Kanskje du ikke er bipolar, men ikke slutt med medisinene før du har fått en "second opinion"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

for ikke å glemme at jeg gikk i samtaler med en psykiater i ett år uten å få noen diagnose en gang, ikke hjalp det heller. jaja. hade på bade og lykke til alle andre

Gi F*** i den sykepleieren, hun kan ikke være helt riktig kobla i toppetasjen når hun sier slike ting.

Jeg trodde faktisk at sykepleiere har regler og en viss "etisk retningslinje" å forholde seg til. Men det ser ut til at slike som denne psykepleieren ikke har vært til stedet da de lærte om det på sykepleierstudiet...

Nei, hev deg høyt over slike kommentarer - ikke la den dama få ødelegge for deg.

Du kan jo kanskje sende inn en klage på henne hvor du forklarer at du følte deg både såret og sinna av det hun sa.

Vet ikke om det vil hjelpe, men da har du i alle fall sagt i fra på en ordentlig måte.

Enkelte mennesker må en bare gi blaffen i og denne sykepleieren er tydeligvis en av disse.

Stå på trrrrish, og ikke gi deg.

Lykke til!

Klemmer og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke gjør det

Dessverre finnes det idioter i alle yrker, også i psykiatrien.

Ikke la det ødlegge for behandlingen din.

Overse slike duster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...