Gå til innhold

Er veldig trøtt.........

Anbefalte innlegg

Hjelp...... Jeg er veldig trøtt til alle døgnets tider. Jeg sover godt, trener litt og har det godt i alle sammenhenger, men likevel så er jeg trøtt hele dagen. Blir mer og mer trøtt. føler meg ikke syk, bare trøtt. Har følt dette en stund. Vil bare sove........ Hva skjer med meg?? Noen som har et godt råd til hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112845-er-veldig-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir vel feil å skrive at jeg ble glad når jeg leste innlegget ditt, men på en måte ble jeg det. Jeg har det på samme måte som det, så jeg syns det var fint å lese at jeg ikke er alene om og ha det slik. Jeg for min det er så lei av å føle meg sliten og at jeg må sove så mye som jeg gjør. Er ikke så glad i å sove da jeg drømmer så mye, men hva skal en gjøre når kroppen krever å få sove. Du skriver ikke noe om du går på medisiner? Jeg går på medisiner, men legen sier det ikke er medisinene jeg blir så sliten og trøtt av. Han svarer meg ikke på det at jeg føler meg så mye sliten. Igrunnen så er det ingen som gjør det. Har selv skrevet et innlegg om dette og fikk veldig dårlig respons. Det hadde vært moro og pratet med deg og hørt litt mere med deg om dette problemet. Kansje vi hadde funnet ut noe sammen? Jeg vet ikke om det er lov å sende telefon nr. eller e-mail adr. Jeg for min del er 30 år, men føler meg ganske mye eldre pga dette. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112845-er-veldig-tr%C3%B8tt/#findComment-675793
Del på andre sider

Det blir vel feil å skrive at jeg ble glad når jeg leste innlegget ditt, men på en måte ble jeg det. Jeg har det på samme måte som det, så jeg syns det var fint å lese at jeg ikke er alene om og ha det slik. Jeg for min det er så lei av å føle meg sliten og at jeg må sove så mye som jeg gjør. Er ikke så glad i å sove da jeg drømmer så mye, men hva skal en gjøre når kroppen krever å få sove. Du skriver ikke noe om du går på medisiner? Jeg går på medisiner, men legen sier det ikke er medisinene jeg blir så sliten og trøtt av. Han svarer meg ikke på det at jeg føler meg så mye sliten. Igrunnen så er det ingen som gjør det. Har selv skrevet et innlegg om dette og fikk veldig dårlig respons. Det hadde vært moro og pratet med deg og hørt litt mere med deg om dette problemet. Kansje vi hadde funnet ut noe sammen? Jeg vet ikke om det er lov å sende telefon nr. eller e-mail adr. Jeg for min del er 30 år, men føler meg ganske mye eldre pga dette. Hvor gammel er du?

Hei.

Jeg tar ikke medisiner i det hele tatt. Kroppen min har store problemer. Det er det eneste jeg skjønner av trøttheten. Blir så trøtt at jeg kan sovne selv om jeg går......!! Jeg er 33 år og i ganske god form. Ser jo ikke ut som en trent mann, men like vel så har jeg jo en god kondis. Går mye og sykler mye. Kan jo være litt skummelt å sykle når trøttheten kommer...... Har prøvd og fremdeles så prøver jeg å finne ut av det, men det er jo neimen ikke lett!!! Doktoren bare ber meg om å slappe av og ta det med ro. Er ikke blitt bedre av det.... Må finne noe annet som kanskje kan hjelpe. Kanskje finnes noen der ute som kan hjelpe oss?? Hvis vedkommende leser dette, så håper jeg at han/hun tar kontakt og gir oss litt hjelp. Hyggelig forresten at du svarte på innlegget mitt. Hjelper jo litt å vite at andre leser det jeg skriver. Snakkes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112845-er-veldig-tr%C3%B8tt/#findComment-675841
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...