Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en tjue år gammel jente som lever livet. Den siste måeneden har jeg hatt fire forskjellige sexpartnerer. Jeg er åpen med vennene mine om dette , noen syns det er helt greit mens andre syns jeg er billig. Jeg ligger med de jeg har lyst og ligge med og er alltid forsiktig med bruk av kondom. Jeg er så lei av at det alltid er jentene som skal si nei, mens guttene bare kan ta for seg uten å få ryktet sitt sverta.

Det er sikkert mange gutter der ute som ikke ligger med hvem som helst , men de fleste sier ikke nei , og har ikke dårlig samvittighet etter tilfeldig sex. Hvorfor skal alltid jenta slite med samvittigheten. Grunnen til at jeg spør om det er at jeg ikke sliter med samvittigheten. Derfor lurer jeg på om det er meg det er noe galt med. Alle vennen mine blir skikkkelig dårlige etter et one night stand , mens jeg ikke tenker noe særlig over det etterpå. Nyter det når det skjer. Er det greit det jeg gjør? Er jeg billig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11286-hvorfor-er-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

6

• Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

3

• Leken kattepus

3

• jacob

3

Du bør egentlig gi blaffen i hva vennene dine sier. Det kan hende de oppfatter pratet ditt som "skryting", og det er jo litt teit å skryte over hvor mange man har nedlagt (ref: Rune Rudberg ;^D). Men på den annen side, hvis du møter en fyr du virkelig vil bli sammen med - og han får vite at du har ligget med mange, kan det nok hende at han mister interessen.

Jeg ville iallefall reagert sånn...

Å leve livet er liksom ikke det samme som å ha en ny knullevenn hver uke!

Om du ikke er billig, er du i allefall i høyeste grad veldig tilgjengelig.

Og HVOR kult er det egentlig å bytte mannebein til stadighet?

Har du holdt på lenge? Du må da for pokker gå lei?

I vårt samfunn er du ganske sikkert dett på som billig av mange. Og på sett og vis har de kanskje rett. At du har hatt flere sextnere syns jeg ikke er den store avgjørelsen, men rett og slett dette at du går inn for ONS kun for sexs skyld, og etterpå ikke ofrer ONSet en eneste tanke. Det er nok veldig vanlig for mange jenter å angre om man begynner gjøre ONS for en vane, ikke minst for sin egen del. Som veninne dine, som selv angrer ved slike engangsknull, og dermed ser på deg som billig, fordi du bare kjører på, og ikke tenker over det.

Tror du ikke du ville hatt det bedre med deg selv om du iallefall ventet LITT med sex, og hadde det med menn du iallefall kunne tenke deg et forhold med? Ikke bare ha slike følelsesløse knull? Du hadde sikkert hatt det mye bedre da, for du er nok ei flott jente, og kan skaffe bedre enn menn som kun vil ha sex for en natt.

Lykke til.

Mvh

Du bør egentlig gi blaffen i hva vennene dine sier. Det kan hende de oppfatter pratet ditt som "skryting", og det er jo litt teit å skryte over hvor mange man har nedlagt (ref: Rune Rudberg ;^D). Men på den annen side, hvis du møter en fyr du virkelig vil bli sammen med - og han får vite at du har ligget med mange, kan det nok hende at han mister interessen.

Jeg ville iallefall reagert sånn...

Du bør kanskje tenke på at du ikke "gjemmer" noe til den du en dag velger å dele livet med. Det kan hende du har gitt bort litt for mye av det som burde være noe fint og bare burde deles med en du virkelig elsker. For gutter tror jeg også det gjør en litt mindre stolt over å være sammen med en jente som har vært tilgjengelig for mange.

Annonse

Du bør kanskje tenke på at du ikke "gjemmer" noe til den du en dag velger å dele livet med. Det kan hende du har gitt bort litt for mye av det som burde være noe fint og bare burde deles med en du virkelig elsker. For gutter tror jeg også det gjør en litt mindre stolt over å være sammen med en jente som har vært tilgjengelig for mange.

Det er ei fin grense der...

Eg for min del vil helst ikkje ha nokon ny kjærast som ikkje har erfaring. - Det tar lang tid å få tilstrekkeleg erfaring til at ein er sikker på seg sjølv i senga, og dermed kan slå seg litt laus.

På den andre sida vil eg jo heller ikkje ha ei "flyfille". :) Eg er ikkje av den sjalu typen, men pleier ikkje ha ONS's sjølv, så eg kan bli litt småsjalu dersom kjærasten har hatt mange ONS's.

Eg foretrekk ganske enkelt at partnaren har hatt eitt eller fleire l e n g r e forhold, som gjer at ho har erfaring nok, men at ho ikkje er typen som har seg i hytt og vær.

Men "meg"; eg dømer deg ikkje. Folk får gjera kva dei vil for min del!

Knull og tull, i alle hull! Det er ditt liv og dine valg.

På den annen side; enten er du uhorvelig tiltrekkende eller eller så gjenspeiler hyppighetskoeffisienten ambisjonsnivået ditt.

Begge deler er like greit!

Syns ikke "jakob" at den seksuelle hyppighetskoeffisienten bør avspeile den kjærlighet man føler for hverandre?

Syns ikke "jakob" at den seksuelle hyppighetskoeffisienten bør avspeile den kjærlighet man føler for hverandre?

Nei det synes jeg nødvendigvis ikke. Det kan være perioder i livet hvor alle og enhver har behov for å koble ut kjærlighetsfloskelen. Dette er individuelt betinget, men jeg fordømmer ikke de som har sex for sexens skyld. Årsakene kan være mange til en slik praksis.

På den annen side; kjærlighet er fint det.

Å leve livet er liksom ikke det samme som å ha en ny knullevenn hver uke!

Om du ikke er billig, er du i allefall i høyeste grad veldig tilgjengelig.

Og HVOR kult er det egentlig å bytte mannebein til stadighet?

Har du holdt på lenge? Du må da for pokker gå lei?

til rosanna

Du har rett. Jeg begynner faktisk og gå litt lei. Jeg tror kanskje jeg egentlig ser etter noe mer , men det er kanskje ikke helt den riktige måten. At jeg "lever livet " var vel forsåvidt heller ikke så godt formulert.

Men er det virkelig sånn at gutter ikke vil ha en jente som har "vært på" mange?

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med min vennelflokk , for der har de fleste vært på mange.

Er det noen som vet hvor mange et gjennomsnittsmenneske ligger med i løpet av livet . Da jeg kan måle det opp mot mitt antall. det er kanskje på tide å roe den litt.

Nei det synes jeg nødvendigvis ikke. Det kan være perioder i livet hvor alle og enhver har behov for å koble ut kjærlighetsfloskelen. Dette er individuelt betinget, men jeg fordømmer ikke de som har sex for sexens skyld. Årsakene kan være mange til en slik praksis.

På den annen side; kjærlighet er fint det.

Der er jeg helt uenig. Sex er noe mer enn en lek. Syns du ikke at sex burde være forbeholdt den man er mest glad i?

Annonse

Gjest Little green clean machine

Knull og tull, i alle hull! Det er ditt liv og dine valg.

På den annen side; enten er du uhorvelig tiltrekkende eller eller så gjenspeiler hyppighetskoeffisienten ambisjonsnivået ditt.

Begge deler er like greit!

Du er ikke billigere enn gutten i såfall. It takes two to tango, ikkesant?

Ja, så derfor er du ikke billig.

Synes nå ikke jeg i allefall. lev livet på en forsiktig måte og drit i alle dustemiklene som misunner deg.

Du er ikke billigere enn gutten i såfall. It takes two to tango, ikkesant?

Ja, så derfor er du ikke billig.

Synes nå ikke jeg i allefall. lev livet på en forsiktig måte og drit i alle dustemiklene som misunner deg.

Jo, du er billigere enn gutten. Kjønna er IKKE like. En mann kan ha flere kvinner, men hun kan bare tilhøre en mann!

Jo, du er billigere enn gutten. Kjønna er IKKE like. En mann kan ha flere kvinner, men hun kan bare tilhøre en mann!

*fram med kalkulator*

Øhh ein mann skal ha 10 jomfruer...

2.5 milliardar menn * 10 = 25 milliardar kvinner...

- Trur ikkje det reknestykket går opp, Fallos. Det finst ikkje så mange kvinner her på jorda. Eg trur du må finna deg i at dei fleste kvinner har hatt seg med andre før deg.

til rosanna

Du har rett. Jeg begynner faktisk og gå litt lei. Jeg tror kanskje jeg egentlig ser etter noe mer , men det er kanskje ikke helt den riktige måten. At jeg "lever livet " var vel forsåvidt heller ikke så godt formulert.

Men er det virkelig sånn at gutter ikke vil ha en jente som har "vært på" mange?

Jeg begynner å lure på om det er noe galt med min vennelflokk , for der har de fleste vært på mange.

Er det noen som vet hvor mange et gjennomsnittsmenneske ligger med i løpet av livet . Da jeg kan måle det opp mot mitt antall. det er kanskje på tide å roe den litt.

Jeg tror du gjør svært lurt i å prøve å roe deg ned litt. Prøv å redd stumpene slik at den du til slutt deler livet med ikke går og tenker på deg som "en som har vært tilgjengelig for alle". Det tror jeg vil ødelegge mye for forholdet, og netto har det vel ikke gitt deg så mye heller?

Der er jeg helt uenig. Sex er noe mer enn en lek. Syns du ikke at sex burde være forbeholdt den man er mest glad i?

Nåja- det kan ta tid å finne sin utvalgte. Sølibat i ventetiden kan gjøre vondt verre. Et kontrarelasjonelt forhold til det annet kjønn over veldig lang tid kan sågar før til at en blir rar.

På bakgrunn av det, og korrigert for et uendelig antall forskjellige skjebner synes jeg kravet ditt er urimelig.

Enig med deg Fallos, men folk får gjøre hva de vil for min del.

Jeg ville ikke hatt en som hadde ligget med halve byen og vel så det. Det samme tror jeg gjelder de fleste gutter.

Man ser også mange negative konsekvenser av denne moderne frigjortheten.

Kjønnssykdommer bla, men det blir vel med det som med røyking. Alle tror at "det rammer ikke meg" !

Førøvrig en dum sammenligning, men jeg syntes folk burde tenke seg om mer enn en gang før de kryper til køys med ukjente.

Dessuten hvor ble det av selvrespekten, finnes den ikke lenger.

Tenk om hun som skrev innlegget plutselig falt pladask for en type og han fant ut av hennes fortid. Ville hun syntes det var like gjevt da tro å ha "levd livet" som hun sier, hvis han var en skikkelig kar og ikke ville ha henne.

*fram med kalkulator*

Øhh ein mann skal ha 10 jomfruer...

2.5 milliardar menn * 10 = 25 milliardar kvinner...

- Trur ikkje det reknestykket går opp, Fallos. Det finst ikkje så mange kvinner her på jorda. Eg trur du må finna deg i at dei fleste kvinner har hatt seg med andre før deg.

Du glømmer at mange av oss må dele på restene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...