Gå til innhold

Vandlig hodepine, eller migrene?

Anbefalte innlegg

I nesten nøyaktig ett døgn nå har jeg hatt en kraftig hodepine som ikke ga seg når jeg tok smertestillende tabletter. Jeg har det sånn en gang i blandt, og synes det er VELDIG slitsomt! Hodepinen begynner veldig svakt, med bare litt "murring", men etter en stund er den så ille at jeg bare må legge meg inne på ett mørkt rom. Men jeg har jo ikke tid til det når jeg har to små-unger i huset, så det er helt forferdelig å leve når det er sånn!! (kanskje litt syting dette nå da...) Men nå når hodepinen endelig har begynt å gi seg er det som å komme til himmelen!!! Føler bare litt sliten i hele kroppen! Jeg kjenner fortsatt litt "murring" i hodet, men det er bare "barnemat" i forhold til det jeg kjente for noen timer siden!! Er det dette som man kaller for migrene? Jeg har ganske ofte hodepine, men litt skjeldnere slik som dette. Har faktisk hodepine nesten annenhver dag, men den hodepinen er annerledes, den er ikke så sterk, og varer ikke så lenge...(3-8 timer) Da hjelper det ofte å ta smertestillende tabletter også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11291-vandlig-hodepine-eller-migrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...