Gå til innhold

Kan du slette på adopsjonsforum igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lei av dette

Jeg har lest at de mest hårsåre og minst storsinnede er disponerte for å bli mobbet - særlig hvis de også lett lar seg terge.

Kan det være en sammenheng?

Jeg er både storsinnet og lite hårsår, og aldri har jeg blitt mobbet heller.

Det er bare det at jeg syns ikke at oppkonstruerte tråder er så veldig interessante, ikke som en case engang, ikke er de velskrevet heller. Jeg syns de som har reelle vansker skal få komme med disse uten at de skal bli uglesett. Sånn det er nå er det ingen som tror på noen hvis de spørr om noe som ikke bare er en solskinnshistorie. Og det skjønner jeg godt.

Etter å ha studert hvordan beriket/mrsbrenda og nå noadoptert skriver sinne innlegg med setningsoppbygning, måten å ordlegge seg på osv. Så er det akkurat det han gjør, ødelegger forumet for folk med reelle problemer.

Gjest løvemamma

Jeg har lest at de mest hårsåre og minst storsinnede er disponerte for å bli mobbet - særlig hvis de også lett lar seg terge.

"Jeg har lest at de mest hårsåre og minst storsinnede er disponerte for å bli mobbet - særlig hvis de også lett lar seg terge.

Kan det være en sammenheng?"

dette synes jeg virkelig er en smålig kommentar ned tanke på at det kommer fra en psykiater.

Rett og slett et slag under beltestedet for en spesiell gruppe. (Det er sikkert ikke ubesvisst at du trekker inn mobbing i din kommentar heller.)

Det er _stor_ forskjell på hvor slike nettroll opererer, og det burde vel du med din fagkompetanse vite og ikke minst forstå hvilke psykologiske mekanismer dette trollet utløser. Jeg har mang en gang stusset over din evne til empati, ndh.

Skjønner godt at vi burde overse og ikke la oss provosere av trollet, men til det finnes det nok for mange løvemammaer og pappaer på det aktuelle forumet.Ikke minst med tanke på nye brukere.

Hilsen en litt provosert løvemamma som verken er hårsår eller lite storsinnet

Annonse

"Jeg har lest at de mest hårsåre og minst storsinnede er disponerte for å bli mobbet - særlig hvis de også lett lar seg terge.

Kan det være en sammenheng?"

dette synes jeg virkelig er en smålig kommentar ned tanke på at det kommer fra en psykiater.

Rett og slett et slag under beltestedet for en spesiell gruppe. (Det er sikkert ikke ubesvisst at du trekker inn mobbing i din kommentar heller.)

Det er _stor_ forskjell på hvor slike nettroll opererer, og det burde vel du med din fagkompetanse vite og ikke minst forstå hvilke psykologiske mekanismer dette trollet utløser. Jeg har mang en gang stusset over din evne til empati, ndh.

Skjønner godt at vi burde overse og ikke la oss provosere av trollet, men til det finnes det nok for mange løvemammaer og pappaer på det aktuelle forumet.Ikke minst med tanke på nye brukere.

Hilsen en litt provosert løvemamma som verken er hårsår eller lite storsinnet

Et klassisk eksempel på bekreftelse av det benektede.

Gjest lei av dette

At det går ann å svare på denne måten når man til og med har jobb som psykiater på forumet.

Har lest noen andre svar av deg på andre forum og jeg må innrømme at alle er virkelig ikke like seriøse.

At det går ann å svare på denne måten når man til og med har jobb som psykiater på forumet.

Har lest noen andre svar av deg på andre forum og jeg må innrømme at alle er virkelig ikke like seriøse.

Er du sikker på at nicket "nhd" er Nils Håvard Dahl? Han signerer som regel med fullt navn, og hans svar vil være merket med en rød prikk...

Er du sikker på at nicket "nhd" er Nils Håvard Dahl? Han signerer som regel med fullt navn, og hans svar vil være merket med en rød prikk...

nhd er signaturen når han signerer som privatperson/ ikke som psykiater.

Ta et nick-søk, så vil du finne et innlegg som bekrefter dette.

mvh

Gjest mener nå jeg

nhd er signaturen når han signerer som privatperson/ ikke som psykiater.

Ta et nick-søk, så vil du finne et innlegg som bekrefter dette.

mvh

Det er i så fall hans eget problem om han ødelegger egen troverdighet på denne måten.

Det tror jeg ikke. En kan tie ihjel ting så mye en vil, men nettroll kan uansett ødelegge en diskusjonsgruppe.

Etter min erfaringe er den eneste måten å redde en gruppe noen har bestemt seg for å ødelegge å slette innlegg raskest mulig. Det hender det holder å _bare_ tie noen ihjel, men det tar både lenger tid, det er vanskeligere å lykkes, og lager også mer oppmerksomhet rundt personen.

Det beste ser ut til å både tie noen ihjel, men også slette med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...