Gå til innhold

Slett noadoptert sin tråd er du snill u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dere ikke rett og slett begynne å overse denne brukeren? Dere syter jo som en gjeng med små unger.

Det får være grenser i forhold til å forlange at webbis skal bruke flere timer hver dag til å ta seg av en skapning som sikkert bare er ute etter å provosere...

...og dere går frampå.

Hev dere over han/henne.

Ulv I Faarikaal

Kan dere ikke rett og slett begynne å overse denne brukeren? Dere syter jo som en gjeng med små unger.

Det får være grenser i forhold til å forlange at webbis skal bruke flere timer hver dag til å ta seg av en skapning som sikkert bare er ute etter å provosere...

...og dere går frampå.

Hev dere over han/henne.

Enig, taushet er det beste våpen mot slike.

Gjest Synd på deg!

Enig, taushet er det beste våpen mot slike.

Dessverre. Denne fyren her gir seg ikke så veldig lett. Han ble tidd i hel og slettet i månedsvis på et svensk forum for adopsjon, og resultatet er at de nå skyr alle norske skribenter som pesten - bare for sikkerhetsskyld.

Men på generelt grunnlag er jeg enig i at det beste er taushet.

Ulv I Faarikaal

Dessverre. Denne fyren her gir seg ikke så veldig lett. Han ble tidd i hel og slettet i månedsvis på et svensk forum for adopsjon, og resultatet er at de nå skyr alle norske skribenter som pesten - bare for sikkerhetsskyld.

Men på generelt grunnlag er jeg enig i at det beste er taushet.

Jeg har ikke så mye oversikt over hva debatten gjelder og er ikke interessert i slikt.

Men all logikk skulle tilsi at det blir ganske tomt og kjedelig å ikke få respons.

Et annet problem er at det alltid er noen nye, disse burde bli advart mot evt kverriser.

Gjest Synd på deg!

Jeg har ikke så mye oversikt over hva debatten gjelder og er ikke interessert i slikt.

Men all logikk skulle tilsi at det blir ganske tomt og kjedelig å ikke få respons.

Et annet problem er at det alltid er noen nye, disse burde bli advart mot evt kverriser.

Joda, et hvert normalt menneske ville gått lei om h*n ikke fikk respons. Men på dette svenske forumet slet de altså med en person i flere måneder, selv om de valgte å ikke svare på innleggene, og etter hvert begynte å slette dem fortløpende. Ekstremt utholdene altså, dessverre.

Men ellers skal jeg ikke gjøre jobben vanskeligere for webmaster, så jeg følger hans oppfordring og overser innleggene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...