Gjest adoptivforum Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 http://forum.doktoronline.no/forum/23/162.ipg?view=thread&thread=1765252 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Kan dere ikke rett og slett begynne å overse denne brukeren? Dere syter jo som en gjeng med små unger. Det får være grenser i forhold til å forlange at webbis skal bruke flere timer hver dag til å ta seg av en skapning som sikkert bare er ute etter å provosere... ...og dere går frampå. Hev dere over han/henne. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 SierDuDet skrev (På 17.7.2003 den 23.01): Kan dere ikke rett og slett begynne å overse denne brukeren? Dere syter jo som en gjeng med små unger. Det får være grenser i forhold til å forlange at webbis skal bruke flere timer hver dag til å ta seg av en skapning som sikkert bare er ute etter å provosere... ...og dere går frampå. Hev dere over han/henne. Enig, taushet er det beste våpen mot slike. 0 Siter
Gjest Synd på deg! Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Ulv I Faarikaal skrev (På 18.7.2003 den 11.10): Enig, taushet er det beste våpen mot slike. Dessverre. Denne fyren her gir seg ikke så veldig lett. Han ble tidd i hel og slettet i månedsvis på et svensk forum for adopsjon, og resultatet er at de nå skyr alle norske skribenter som pesten - bare for sikkerhetsskyld. Men på generelt grunnlag er jeg enig i at det beste er taushet. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Synd på deg! skrev (På 18.7.2003 den 11.12): Dessverre. Denne fyren her gir seg ikke så veldig lett. Han ble tidd i hel og slettet i månedsvis på et svensk forum for adopsjon, og resultatet er at de nå skyr alle norske skribenter som pesten - bare for sikkerhetsskyld. Men på generelt grunnlag er jeg enig i at det beste er taushet. Jeg har ikke så mye oversikt over hva debatten gjelder og er ikke interessert i slikt. Men all logikk skulle tilsi at det blir ganske tomt og kjedelig å ikke få respons. Et annet problem er at det alltid er noen nye, disse burde bli advart mot evt kverriser. 0 Siter
Gjest Synd på deg! Skrevet 18. juli 2003 Skrevet 18. juli 2003 Ulv I Faarikaal skrev (På 18.7.2003 den 11.17): Jeg har ikke så mye oversikt over hva debatten gjelder og er ikke interessert i slikt. Men all logikk skulle tilsi at det blir ganske tomt og kjedelig å ikke få respons. Et annet problem er at det alltid er noen nye, disse burde bli advart mot evt kverriser. Joda, et hvert normalt menneske ville gått lei om h*n ikke fikk respons. Men på dette svenske forumet slet de altså med en person i flere måneder, selv om de valgte å ikke svare på innleggene, og etter hvert begynte å slette dem fortløpende. Ekstremt utholdene altså, dessverre. Men ellers skal jeg ikke gjøre jobben vanskeligere for webmaster, så jeg følger hans oppfordring og overser innleggene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.