Gå til innhold

Ledd/muskelsmerter av antidepresiva

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Jeg leter og leter hos leger etc, men kan ikke finne noe svar. Jeg var en sprek og aktiv jente som startet med antidepresiva i 1998 (husker dessverre ikke navnet) og etter kort tid startet jeg å få alvorlige muskelsmerter ved anstrengelse etc. Jeg var en type som helst gikk i skogen 2 ganger om dagen og elsket å være i bevegelse. Drev med klatring etc. Men dette måtte jeg bare kutte ut. Gikk ikke på tablettene lenge, men det virker som noe har skjedd i kroppen min. Senebetennelse, melkesyre, leddsmerter, hovenhet, etc. F.eks. bar 3 bæreposer noen meter, dagen etter hadde jeg skikkelig senebettenlse. Har att en haug av prøver. Har ikke leddgikt, atritt, artrose etc. Men jeg har en kropp som en 80 åring. Fikser ikke dette å ikke vite hva som et galt. KAN NOEN HJELPE?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112981-leddmuskelsmerter-av-antidepresiva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er nå frisk etter 4 år med smerter, kansje kan dette hjelpe deg.

Ikke drikk vann 45 minutt før og etter du har spist mat.

Vær nøye med dette

Kjøp tarm bakterier på helsekostbutikk en kapsel skal inneholde 6 milioner tarmbakterier.Du kan starte forsiktig hvis du nylig har tatt en penselinkur så kan du ta 6 kapsler 52 millioner riktige bakterier p dag i en perjode.

Kjøp boka blotype dietten og følg dietten etter din blotype O - A - B eller AB

spis kun medisinsk mat.

Du bør sjekke om du har sopp eller andre parasitter i kroppen dette kan en dyktig kinesolog finne ut av.

Olivenblad kapsler og Algekapsler renser og tar livet av parasitter.

Drikk mye grønn .

Hilsen AB 41 år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...