Blacky1365380153 Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg leter og leter hos leger etc, men kan ikke finne noe svar. Jeg var en sprek og aktiv jente som startet med antidepresiva i 1998 (husker dessverre ikke navnet) og etter kort tid startet jeg å få alvorlige muskelsmerter ved anstrengelse etc. Jeg var en type som helst gikk i skogen 2 ganger om dagen og elsket å være i bevegelse. Drev med klatring etc. Men dette måtte jeg bare kutte ut. Gikk ikke på tablettene lenge, men det virker som noe har skjedd i kroppen min. Senebetennelse, melkesyre, leddsmerter, hovenhet, etc. F.eks. bar 3 bæreposer noen meter, dagen etter hadde jeg skikkelig senebettenlse. Har att en haug av prøver. Har ikke leddgikt, atritt, artrose etc. Men jeg har en kropp som en 80 åring. Fikser ikke dette å ikke vite hva som et galt. KAN NOEN HJELPE? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112981-leddmuskelsmerter-av-antidepresiva/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rwt Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei. Jeg er nå frisk etter 4 år med smerter, kansje kan dette hjelpe deg. Ikke drikk vann 45 minutt før og etter du har spist mat. Vær nøye med dette Kjøp tarm bakterier på helsekostbutikk en kapsel skal inneholde 6 milioner tarmbakterier.Du kan starte forsiktig hvis du nylig har tatt en penselinkur så kan du ta 6 kapsler 52 millioner riktige bakterier p dag i en perjode. Kjøp boka blotype dietten og følg dietten etter din blotype O - A - B eller AB spis kun medisinsk mat. Du bør sjekke om du har sopp eller andre parasitter i kroppen dette kan en dyktig kinesolog finne ut av. Olivenblad kapsler og Algekapsler renser og tar livet av parasitter. Drikk mye grønn . Hilsen AB 41 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112981-leddmuskelsmerter-av-antidepresiva/#findComment-676395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.