Gå til innhold

Ubehagelig


Gjest Nyjente..

Anbefalte innlegg

Gjest Nyjente..

Hei,hei.. er ny her.. får vel presentere meg selv nærmere senere, akkurat nå må jeg bare få blåst ut litt..

Står på venteliste på psyk.pol og skulle til legen i dag bl.a for å få han til å purre på dem da det begynner å haste..og det var jammen ubehagelig. Skikkelig ovenfra-og-ned-holdning, arrogant, kritisk og moraliserende...som om jeg ikke har nok sånnt inni hodet mitt fra før...så gjorde jeg noe jeg aldri har turt før;istedet for å se i bakken og godta alt, begynte jeg å stå opp for meg selv og si ifra, sånn "jeg skjønner at det kan virke sånn, men faktisk så (...)". Så han i øynene, og istedet for å bli flau og føle meg som et null, ble jeg sint på en måte, og jeg ga meg ikke.

Hm...jeg vet ikke om det egentlig er noe særlig fremskritt akkurat...da har han vel bare fått mer næring til det med at jeg kanskje er personlighetsforstyrret og atpåtil kranglete og vrang..vanskelig pasient liksom.. psykologen på vurderingstimen trodde ikke det dreide seg om en pers.forstyrrelse, men hvem vet..

selv hadde jeg endelig begynt å tore å tro på at det ikke var meg det var noe galt med, så får jeg dette med pers.forstyrrelse "slengt i trynet" hos legen. Jaja, så mye for PTSD/angst/depresjon.. føler meg stigmatisert delux her.. er det mange som får det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan absolutt ingenting om dette, men jeg syns det høres ut som du var skikkelig tøff da du var hos legen :) Syns det er synd om legene har en nedlatende holdning når du har tatt det store skrittet det er å be om hjelp. Fortsett å kjempe for deg selv du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du sa tydelig fra til legen!

Men det er vel ikke noe mer eller mindre "galt" med deg om du lider av en personlighetsforstyrrelse eller om andre diagnoser er mer dekkende for dine problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...