Gjest Hei Sveis Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg har brukt Thymuskin i godt over et halvt år nå (begynte vel i november i fjor) og må si at resultatet så langt ikke har vært i nærheten av det jeg trodde det skulle bli. Håravfallet mitt har ikke stoppet opp. Jeg har mistet hår jevnlig siden ca 23-24 års alderen, men hadde da et svært tett og fyldig hår slik at jeg fremdeles har litt å gå på (det syntes ikke i det hele tatt de første årene), selv om det nå begynner å bli ganske så tynt der oppe, er nå i starten av 30 årene. Produktet er svinedyrt (koster ca 2000 for en totalkur som neppe varer lengre enn drøye to måneder), og internettsiden deres lukter litt humburg (ikke oppdatert det minste siden i fjor høst) Selv så kommer jeg nok til å slutte med dette nå, synes det er for dyrt sammenlignet med resultatet (eller det ikke-eksisterende resultatet...). Tålmodigheten min er nok slutt.. I tillegg er jeg noe skeptisk til et firma jeg egentlig ikke vet noe som helst om, samt kun opererer fra nettet (kan godt hende jeg har blitt lurt...) Noen som har tips om noen produkter som bør sjekkes ut som har en litt mer seriøs ramme rundt seg? Hva med Megaderm serien? Transplantasjon er uaktuelt for meg, synes det er direkte feil å gjennomføre, ser tåpelig ut gjør det også... Hva med rene helsekostprodukter som inneholder de nødvendige næringsmidler? Det er så mye tullete produkter at det er vasnkelig å skille det ene fra det andre? Noen som har noen gode tips ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113023-thymuskinandre-produkter-megaderm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
proff'essor Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg kjenner ikke appollokuren men har selv brukt thymuskin i godt snart et år og har fått et resultat jeg kan leve med. Problemet med slike hjelpemidler er at det blir et skudd i blinde om man velger noe bra eller dårlig, og slikt blir man skeptisk av. På meg har hårtapet stoppet til et normalt nivå vil jeg anta, jeg har ivertfall ikke blitt noe tynnere. Så veldig mye nytt vet jeg ikke om jeg har fått men det skal være litt tidlig enda. Anvisningen sier at de fleste ikke ikke oppnår ny hårvekst før etter ca 12 mnd. Men en viss virkning har det uten tvil hatt på meg. 100% garantier finnes vel ikke ved slike kurer og for menn skal thymuskin kunne hjelpe ca 70% av de som bruker det, så et sjansespill blir det uansett. For min del er jeg glad for at håret ikke fortsetter å rase av, om det kommer nytt blir mindre viktig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113023-thymuskinandre-produkter-megaderm/#findComment-675211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg kjenner ikke appollokuren men har selv brukt thymuskin i godt snart et år og har fått et resultat jeg kan leve med. Problemet med slike hjelpemidler er at det blir et skudd i blinde om man velger noe bra eller dårlig, og slikt blir man skeptisk av. På meg har hårtapet stoppet til et normalt nivå vil jeg anta, jeg har ivertfall ikke blitt noe tynnere. Så veldig mye nytt vet jeg ikke om jeg har fått men det skal være litt tidlig enda. Anvisningen sier at de fleste ikke ikke oppnår ny hårvekst før etter ca 12 mnd. Men en viss virkning har det uten tvil hatt på meg. 100% garantier finnes vel ikke ved slike kurer og for menn skal thymuskin kunne hjelpe ca 70% av de som bruker det, så et sjansespill blir det uansett. For min del er jeg glad for at håret ikke fortsetter å rase av, om det kommer nytt blir mindre viktig. Har også benyttet Thymuskin siden i fjor høst. Kan vel heller ikke skryte på meg noe som helst resultater rundt dette produktet Håravfallet fortsetter (om det er mindre enn før er ikke så lett å si), og jeg har vel strengt tatt ikke sett ett eneste nytt hårstrå Den eneste effekten det til en viss grad ser ut som har kommet er at de bitte små lyse fjonene i hodebunnen muligens har vokst noe mere, det er jo dog en mager trøst ettersom man må på 10 cm avstand for å i det hele tatt se dem Synes jeg burde ha sett antydninger til resultater etter 9 mnd bruk, men så har ikke skjedd Produktet er også svært dyrt, har opplevd at en flaske "hårvann" til vel 700 kr forsvinner etter en drøy måned. Da er det ikke rart at man lurer på å stoppe! Gel'en er det eneste som er litt "drøy" og varer lenge (den koster da også 900,-...) Etter at jeg begynte har jeg forsøkt å finne noe dokumentasjon på produktet i Norge, men det eksisterer tydeligvis ikke.....Synes også nettsiden deres lukter litt vondt... Spørs om jeg ikke slutter med dette nå jeg også 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113023-thymuskinandre-produkter-megaderm/#findComment-675390 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Prøv regaine eller propecia i stedet for...de er vel de eneste leger anbefaler som har dokumentasjon..for meg funka regaine bedre enn propecia, men har likvel sluttet med det..dyrt også ble jeg rød i hårbunnen (mye alkohol i regaine) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113023-thymuskinandre-produkter-megaderm/#findComment-677336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.