Gå til innhold

Damer, undertøy : hva er "hipsters" ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Bare så jeg får sove i natt.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

18

• Ulv I Faarikaal

16

• Spirea

3

• Angela1365380318

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En slags truser som jeg gjetter sitter under hoftekammen, må sjekke.... *leter*..... Herregud jeg vil jo at du skal få sove da.

Skrevet

Usj, finner ikke annet enn linker om musikk... men jeg tror jeg har rett altså. Sov godt du *s*

Gjest bebba
Skrevet

Det er underbukse etter som jeg best vet, men jeg kan ikke tegne dem her så håper du får sove likevel.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

En slags truser som jeg gjetter sitter under hoftekammen, må sjekke.... *leter*..... Herregud jeg vil jo at du skal få sove da.

Jeg tror det er en ny mote som nærmer seg mine elskede boksere.

Gjest bebba
Skrevet

Boksere er opp i livet, hipsters er nede på hofta. Ellers kan det vel sammenlignes.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Boksere er opp i livet, hipsters er nede på hofta. Ellers kan det vel sammenlignes.

Skal trusesider nedover hofta nå ?

Er det slutt med string ?

På tide.

Skrevet

Jeg personlig lurer litt på hva "sleevers" er for noe.

På treninga henger det en lapp hvor det står at trening i singlets og sleevers (mener at det er det det står) er ulovlig.

Men hvordan kan jeg, som ikke er homofil, vite hva en sleevers er for noe og dermed vite om jeg gjør noe galt eller ikke?

For alt jeg vet så bryter jeg stadig loven der nede. Skremmende. Jeg vil jo ikke bryte noen intern lov.

Skrevet

Skal trusesider nedover hofta nå ?

Er det slutt med string ?

På tide.

Hva er galt med string?

Det er da utvilsomt det mest sexy plagget som noensine er oppfunnet.

Fyren som fant opp dette plagget burde hatt nobelspris i... et eller annet.

Gjest Daisy
Skrevet

Jentebokser som ikke går sååå langt ned tror jeg... Eller? Kanskje det er sånne som er ekstra lave i livet. Noen klesprodusenter som har skjønt hvor stygt det er når hele trusen synes over de lave buksene som er nå til dags (oj, nå hørtes jeg ut som en gammel dame)

Gjest Daisy
Skrevet

På treninga henger det en lapp hvor det står at trening i singlets og sleevers (mener at det er det det står) er ulovlig.

Men hvordan kan jeg, som ikke er homofil, vite hva en sleevers er for noe og dermed vite om jeg gjør noe galt eller ikke?

For alt jeg vet så bryter jeg stadig loven der nede. Skremmende. Jeg vil jo ikke bryte noen intern lov.

Jeg vet ikke hva det er heller, men du vet det vel hvis du har det antar jeg. Kanskje det er de lekre sykkelbuksene med bukseseler og pute i rumpa til spinning?

Gjest Daisy
Skrevet

Det er nok til jenter :)

Gjest Daisy
Skrevet

Hva er galt med string?

sexy på sexy rumpe, ja. Men hva med 20kg+ med appelsinhud? Ikke fullt så sexy da, nei.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Har sleevers noe med homser å gjøre ?

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er heller, men du vet det vel hvis du har det antar jeg. Kanskje det er de lekre sykkelbuksene med bukseseler og pute i rumpa til spinning?

Nei, de kan det ikke være. De er tross alt lovlige å bruke.

Problemet er at det blir sett igjennom fingrene med singletbruk også, så dersom jeg mot all formodning skulle gå i dette sleevers-plagget så ville jeg ikke engang fått tilsnakk for det. Med mindre plagget er vulgært, selvsagt. Man vet jo aldri med disse nymotens plaggene.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva er galt med string?

Fint å se på runde rompeballer uten inngjerding.

Skrevet

Har sleevers noe med homser å gjøre ?

Det er jeg usikker på, men jeg innbiller meg at homser at god greie på klær.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jentebokser som ikke går sååå langt ned tror jeg... Eller? Kanskje det er sånne som er ekstra lave i livet. Noen klesprodusenter som har skjønt hvor stygt det er når hele trusen synes over de lave buksene som er nå til dags (oj, nå hørtes jeg ut som en gammel dame)

Nå har du rodd deg utpå.

Gjest Daisy
Skrevet

Nei, de kan det ikke være. De er tross alt lovlige å bruke.

Problemet er at det blir sett igjennom fingrene med singletbruk også, så dersom jeg mot all formodning skulle gå i dette sleevers-plagget så ville jeg ikke engang fått tilsnakk for det. Med mindre plagget er vulgært, selvsagt. Man vet jo aldri med disse nymotens plaggene.

De bukseselesakene er nå også nokså vulgære. Kanskje det ikke er lov å gå med sånn uten noe utenpå? hehe. Eller kanskje det er ... nei, vet ikke jeg... Hva pleier du å gå med da? Så kan jo jeg vurdere om det kanskje kan slumpe til å være sleevers?

Skrevet

Er de som ikke går så langt ned å regne som jentebukser?

Faen... jeg har nettopp kjøpt meg en sånn bukse. Jaja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...