Gå til innhold

1år er gått.....

Anbefalte innlegg

Eg har no sett meg ner¨å tenkt over det siste året. Er snart et år siden eg gjekk inn døre på SMI for første gang og da er heilt utruligt kor mykje som har skjedd på denne tio. Eg har lært veldig mykje om meg sjølv og andre mennesker.

I dag er eg på vestlandet hos familien og da er første gang eg har hatt da så bra med meg sjølv her og virkelig kan nyte tiden her. Sjølvsagt går dagene opp og ner men i da store og heile har eg da bra med meg sjøv. For to dager siden sa eg NEI til min fetter:-) Og er så glad for at eg klarte da!!

Eg har jobba hardt med meg sjølv dette året. men eg ville aldre klart det uten mange av derre. Eg vil med dette takke alle som har vore ei støtte for meg på veien, og håper at vi kan verre der for hverandre det neste året også.

Sammen er vi sterke!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113174-1%C3%A5r-er-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...