Gå til innhold

trenger hjelp med strekkmerker..

Anbefalte innlegg

Anette11365380550

Hei jeg er en jente på 16 år som har store strekkmerker på rumpe og nedover på utsiden av lårene. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan ha seg og er villig til å prøve alt for å få dem bort. De er hvite og ser ut som store arr.. Det ser virkelig ille ut. Håper det er noen der ute som vet hvorfor de kommer og hvordan man kan bli kvitt dem. Tusen Takk for all hjelp jeg kan få. Hilsen Anette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113249-trenger-hjelp-med-strekkmerker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg de samme problem og vet ikke hvordan jeg blir kvitt dem. Jeg er da 18 år. Om jeg finner noen "kur" for dette skal jeg med glede hjelpe deg, men så langt har jeg lett etter det på internett og snakket med leger uten at de kan gjøre noe som hjelper.

Lykke til videre!!!

Annonse

Hei!

Vil bare nett tipse deg om noe...skal ikke si for sikkert at dette virker på alle men...Har du hørt om kremen Comet? Jeg hadde noen stygge blå-røde strekkmerker på innsiden av lårene mine. Nå har jeg brukt denne kremen i snart 2 uker og merkene er nesten borte. Det høres helt utrolig ut men det er sant. Men om kremen virker på "gamle" strekkmerker som er blitt hvite det vet jeg ikke....

Anette11365380550

Hei!

Vil bare nett tipse deg om noe...skal ikke si for sikkert at dette virker på alle men...Har du hørt om kremen Comet? Jeg hadde noen stygge blå-røde strekkmerker på innsiden av lårene mine. Nå har jeg brukt denne kremen i snart 2 uker og merkene er nesten borte. Det høres helt utrolig ut men det er sant. Men om kremen virker på "gamle" strekkmerker som er blitt hvite det vet jeg ikke....

Tusen Takk.. Jeg har den kremen ja. Har prøvd den men er så utolmodig at det går ikke. Jeg får prøve å begynne å bruke den igjen da.. Over lengre tid. Tusen takk igjen. Hilsen Anette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...