Gå til innhold

Fjernet føflekk kommer tilbake

Anbefalte innlegg

Heisan!

For ca. 3 måneder siden fikk jeg fjernet en føflekk på venstre skulder. Den var nokså liten og unnseelig, og legen ville nødig fjerne den, men ettersom jeg var litt redd den fikk jeg likevel fjernet den. Grunnen til at jeg var skeptisk til den var at den av og til ble nokså øm, noe som i flg. legen skultes underliggende kjertler. Nå ser jeg imidlertid at føflekken holder på å komme tilbake i utkanten av arret og dette skremmer meg voldsomt. Jeg har bestilt time til hudlege, men må vente leeeenge. I mellomtiden lurte jeg derfor på; Er dette vanlig/farligetc. Kan det at jeg fikk fjernet flekken ha irritert den slik at den kan ha blitt farligere av dette enn den var i utgangspunktet?

Venter spent på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11327-fjernet-f%C3%B8flekk-kommer-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Den mest sannsynlige årsaken til at den har kommet tilbake, er at legen ikke har fått bort absolutt alt av flekken. Vanligvis blir slike flekker sendt inn til undersøkelse. dersom dette er gjort og undersøkelsen viste at det var vanlig godartet føflekk, trenger du ikke bekymre deg, selv om den kommer tilbake. Spør derfor legen din om dette er gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...