Gå til innhold

Mamma har fått spiserørskreft:o(

Anbefalte innlegg

Hei, etter at mamma fikk diagnosen spiserørskreft har jeg sovet dårlig om jeg i det hele tatt har fått sove, er slapp og føler meg sliten, jobben er et ork å gå på og alt er generelt bare kaos. Samtidig informerer ikke legene familien noe særlig ang tilstanden til min mor, eneste jeg har fått vite nå er at hun skal ha strålebehandling. Samtidig får jeg høre at man overlever ikke så mange behandlinger som hun skal i med stråling, dette tar veldig på meg siden jeg ikke får noen klare svar noen steder og frustrasjonen øker...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113271-mamma-har-f%C3%A5tt-spiser%C3%B8rskrefto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...