Gå til innhold

NHD, ringe poliklinikken?


Gjest cerruti 1881

Anbefalte innlegg

Gjest cerruti 1881

Hei!

Jeg går regelmessig til psykiater ved vopp. Problemet er at neste time ikke er før om ca 6 uker pga ferieavvikling. Jeg har aldri vært så lenge uten og føler et akutt behov for en time før behandleren min tar ferie om et par uker.

Hvordan stiller du deg til at jeg kan ringe å høre om det kan være noe ledig i denne perioden? Er det frekt og masete? Særlig siden jeg har frikort...skulle gjerne betalt for en time jeg da...

Satt jo der uten innvendinger da timen ble satt opp, men føler nå at det er alt for lenge til...

Noen råd? Jeg er deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shedevil

HEYY!!

Liker "parfymen jeg også"!!

Du må bestille hastetime hos din fastlege- det eneste du kan gjøre. Kanskje legen gir deg noe medikamenter i venteperioden til psykitarene er tilbake.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

HEYY!!

Liker "parfymen jeg også"!!

Du må bestille hastetime hos din fastlege- det eneste du kan gjøre. Kanskje legen gir deg noe medikamenter i venteperioden til psykitarene er tilbake.

Lykke til..

Trenger ingen medikamenter, men rett og slett en samtale-time. Skal innom fastlegen min i denne perioden, men det er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo at du ønsker å høre _om det er noe ledig_ i denne perioden, det høres da greitt ut!

Det er du som kjenner deg og dine problemer, så det skulle bare mangle at du ikke skal få gjøre det som er best for deg hviss det nå trykker på.

At du har frikort har ingen ting med saken å gjøre, det er typisk å gnage på seg selv på den måten..... Nei det er jo systemet som gjør at du har frikort kjære deg!

Hadet fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er helt ok og korrekt å ringe for å høre om det er mulig å få en ekstra time.

At du har frikort er helt uten betydning. Ingen behandler ville en gang tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cerruti 1881

Det er helt ok og korrekt å ringe for å høre om det er mulig å få en ekstra time.

At du har frikort er helt uten betydning. Ingen behandler ville en gang tenke på det.

Ok. Takk for svar!

Skal sove på saken, og se an formen i morgen.

Merkelig hvordan egentlig helt opplagte ting plutselig er så forferdelig vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...