Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer du på MSN i kveld?

*skravlesyk*

*host* *kremt*

Skrevet

Jupp, nå er jeg online!

:)

Skal prøve å få barnevakt sånn at jeg kan få shoppet! :-D

Skrevet

Skal prøve å få barnevakt sånn at jeg kan få shoppet! :-D

Jeg hater å shoppe så jeg tror jeg må snike meg unna, selv om shoppeobjektene høres ytters artige ut :)

Skrevet

Jeg hater å shoppe så jeg tror jeg må snike meg unna, selv om shoppeobjektene høres ytters artige ut :)

Feiging! :-Þ

Skrevet

Feiging! :-Þ

I know, men jeg er redd dere to i disse shappene blir for mye. Selv for meg :)

Skrevet

I know, men jeg er redd dere to i disse shappene blir for mye. Selv for meg :)

Ja du har det vel bare i kjeften kan jeg tenke meg! :-)

Skrevet

Ja, jeg tok meg visst vann over hodet når jeg takket ja til forespørselen tidligere i natt :)

Skrevet

Han er sikkert bare en feiging :o)

Skrevet

Han er sikkert bare en feiging :o)

Ja det fikk jeg beviset på nå! ;-)

Skrevet

Ja det fikk jeg beviset på nå! ;-)

Er ikke de fleste menn litt feige da? Store i ord og små i handling ;o)

Skrevet

Er ikke de fleste menn litt feige da? Store i ord og små i handling ;o)

Jo når det kommer til stykket er det en del av den sorten...

Skrevet

Jo når det kommer til stykket er det en del av den sorten...

Men hadde vi trodd det om SDD? Håpet var jo at det var en mann å stole på vi konverserte med :o)

Skrevet

Men hadde vi trodd det om SDD? Håpet var jo at det var en mann å stole på vi konverserte med :o)

Nei, jeg må si jeg er skuffet! Det er nok bare skryt på sexforumet også...

Skrevet

Nei, jeg må si jeg er skuffet! Det er nok bare skryt på sexforumet også...

De er ikke til å stole på disse mannlige dolerne. Vi får slutte å lese sexforumet så slipper vi å bli så skuffet. Her tror vi at det kan både det ene og det andre og så er det bare fake ;o)

Skrevet

De er ikke til å stole på disse mannlige dolerne. Vi får slutte å lese sexforumet så slipper vi å bli så skuffet. Her tror vi at det kan både det ene og det andre og så er det bare fake ;o)

Men jeg har aldri skryti på meg at jeg er god til å shoppe :)

Skrevet

Men jeg har aldri skryti på meg at jeg er god til å shoppe :)

Men jeg vet at du er god til å shoppe. Det er ikke noe du trenger å skryte på deg :o) Forresten har jeg ikke hørt at du har shoppet noe i det siste. Skal du vente til du reiser til Hellas? Tror ikke det er så mye å shoppe der, bare turistsaker vet du. Så der kan du kose deg under parasollen med øl og andre godsaker *bare litt missunnelig*

Skrevet

Men jeg vet at du er god til å shoppe. Det er ikke noe du trenger å skryte på deg :o) Forresten har jeg ikke hørt at du har shoppet noe i det siste. Skal du vente til du reiser til Hellas? Tror ikke det er så mye å shoppe der, bare turistsaker vet du. Så der kan du kose deg under parasollen med øl og andre godsaker *bare litt missunnelig*

Jeg synes jeg har shoppet nok i år. Jeg var jo ram en periode og kjøpte to par jeans, skjorte og solbriller.

Jeg kjøpte for øvrig en sånn mellomting mellom en short og en bukse her om dagen, men det var bare en spontangreie når jeg var innom G-sport og kjøpte sandaler.

Men jeg skal kjøpe en shorts til før jeg flekker til syden, og så skal jeg se om jeg kan få kjøpt noen veldig trange t-shorter. Fått beskjed om å kjøpe det, og beskjeder hører man på :)

Jeg hater å shoppe og gjør det ikke med mindre jeg må.

Du må også huske på at all shoppinga jeg nevner over totalt har tatt max 45-60 minutter tilsammen :)

Skrevet

Jeg synes jeg har shoppet nok i år. Jeg var jo ram en periode og kjøpte to par jeans, skjorte og solbriller.

Jeg kjøpte for øvrig en sånn mellomting mellom en short og en bukse her om dagen, men det var bare en spontangreie når jeg var innom G-sport og kjøpte sandaler.

Men jeg skal kjøpe en shorts til før jeg flekker til syden, og så skal jeg se om jeg kan få kjøpt noen veldig trange t-shorter. Fått beskjed om å kjøpe det, og beskjeder hører man på :)

Jeg hater å shoppe og gjør det ikke med mindre jeg må.

Du må også huske på at all shoppinga jeg nevner over totalt har tatt max 45-60 minutter tilsammen :)

Men da kan du jo kunsten med å shoppe :o). Det skal shoppes når man ser noe man liker. Leter man etter noe spesielt som man må ha, finner man det aldri. Og så kan man ta en kaffe eller en pils etterpå med god samvittighet.

Forresten er sånne bukser som er midt i mellom bukse og shorts fine og jeg liker trange t-shorter også. Men egentlig synes jeg singletter er finest hvis man har muskler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...