Gå til innhold

Si til meg at det er normalt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg, det er helt normalt å være sliten etter en slik påkjenning du har vært igjennom. Jeg er helt enig med girlunknown. Ta deg den tiden du behøver og ta vare på deg selv. Gjør noe som du vet du liker og får energi av, og skjem deg selv litt bort. Det fortjener du. Og det var kjempetøft gjort av deg å anmelde overgrepene. Du er verdifull, så ta vare på deg. Klemz

Kjære deg, det er helt normalt å være sliten etter en slik påkjenning du har vært igjennom. Jeg er helt enig med girlunknown. Ta deg den tiden du behøver og ta vare på deg selv. Gjør noe som du vet du liker og får energi av, og skjem deg selv litt bort. Det fortjener du. Og det var kjempetøft gjort av deg å anmelde overgrepene. Du er verdifull, så ta vare på deg. Klemz

who1365380549

Hei!

Du har gjort en utrolig tøff jobb, og av det er det jo ikke rart du er sliten, stakkar..

Påkjenningen er utrolig tung akkurat nå og det tapper deg for alle krefter, men vit at det du har gjort en utrolig tappert. Ikke bare hjelper du deg selv etterhvert, men du hjelper kanskje også noen andre.

Skulle ønske alle hadde din viljestyrke og ditt mot. Du beviser bare at du er en overlever og at ingen kan knekke deg ned. Du er et forbilde for utrolig mange andre. At ting er tøft nå, det er jo ikke annet enn å forvente, men jeg lover deg at etterhvert så blir de bedre.

Ta godt vare på deg selv. Det håper jeg du gjør.

Vennlig hilsen,

Annonse

Hei!

Du har gjort en utrolig tøff jobb, og av det er det jo ikke rart du er sliten, stakkar..

Påkjenningen er utrolig tung akkurat nå og det tapper deg for alle krefter, men vit at det du har gjort en utrolig tappert. Ikke bare hjelper du deg selv etterhvert, men du hjelper kanskje også noen andre.

Skulle ønske alle hadde din viljestyrke og ditt mot. Du beviser bare at du er en overlever og at ingen kan knekke deg ned. Du er et forbilde for utrolig mange andre. At ting er tøft nå, det er jo ikke annet enn å forvente, men jeg lover deg at etterhvert så blir de bedre.

Ta godt vare på deg selv. Det håper jeg du gjør.

Vennlig hilsen,

skulle ønske jeg hadde mot til å anmelde. men kan ikke.. HAr ikke beviser.. :( og den gangen skjønt jeg ingen ting..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...