Gå til innhold

Ubehagelig svette i ansikt

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung kvinne på 25. Plages mye med ubehagelig svette i ansikt. Den kommer forbindelse med vanlig arbeid,og dagligdagse gjøremål. Denne svettingen har jeg hatt siden jeg var i tidlig tenår, og har vært til stor sjenanse heletiden.

-Det er jo ganske ubehagelig at svetten driver å renner heletiden! (Ellers på kroppen forløper den seg normalt)

Sminken holdes ikke på, og all denne svettingen gjør at jeg får litt uren hud..

I ett ukeblad for en god stund tilbake, leste jeg om en kvinne som hadde fått en slags giftsprøyte (?) behandling mot svette og klamme hender.

Så mitt spørsmål til deg er, kan noe lignende gjøres med ansikt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113335-ubehagelig-svette-i-ansikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv søk funksjonen oppe til høyre på det røde feltet. Er skrevet masse om svette.

Du bør kanskje prøve andre mindre inngripende tiltak før du setter en sprøyte med gift (Botox) i ansiktet ditt. Botox lammer deler av ansiktet ditt, slik at du kan miste en del av ditt personlige uttrykk: ansiktsmimikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...