Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har vært gjennom rettsaker og valg av bistands advokat.Hvis du bor på østlandet,vil jeg anbefale enten Gunhild Lærum(som jeg hadde) eller Elisabeth Hugem(som broren min hadde),bare et tips!Lykke til!Vil gjerne høre hvordan det går!

Klem

Jeg bor nok ikke på Østlandet, men takk for tips likevel. Jeg har funnet en kvinnelig advokat som står på den listen jeg fikk fra smi. Hun hadde så koselig navn....Uansett, hun er på ferie så jeg skal ringe på mandag. Da er hun tilbake. Men jeg reiser på ferie etter neste uke, så jeg vet ikke om jeg får snakket med henne før jeg drar. Gruer meg litt, men har bestemt meg. Dere skal nok få høre hvordan det går. Klemz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113414-who/#findComment-678387
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...