Gjest ikke sign Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Hvorfor får man følgende feilmelding når man klikker på "eldre innlegg" på åpent forum: An Error Has Occured Error in expression[3]. PC: 53 - Variable 'Editorial' is 'undef' (internal error). Copyright ©2002 Yes Web-design, All Rights Reserved. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Denne meldingen har jeg også fått til og fra i ettermiddag. Både ved klikking på eldre innlegg, og ved klikking på "pakk ut trådene". 0 Siter
Snøfrisk Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Jeg fikk den da jeg skulle sende mitt innlegg nå i sted, men innlegget er kommet inn ser jeg! Det var liksom noe helt nytt dette; til venstre i en stor rubrikk med orange og lilla som bakgrunnsfarge syns jeg å huske! Tenkte litt på om jeg hadde brukt ord som Webmaster hadde beskyttet DOL mot!!!! *hi-hi* Sikkert noen tekniske forbigående problemer. Ellers får en jo vanlige slette meldinger når en går innpå ellers slettede innlegg. 0 Siter
Singularity Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Webmaster, teknisk støtte er rasjonalisert bort ifm. nedskjæringer på DOL. Men jeg antar at Webmaster, design kan svare deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.