Gå til innhold

Farlig utvikling?


ulva

Anbefalte innlegg

Tror jeg er inne i en ny, farlig utvikling. Jeg spiser medisiner så det tyter ut av ørene på meg - bare MÅ ha beroligende mesteparten av døgnet. Det skyldes den uroen som Risperdal gir meg. Og selv om alle rundt meg ser ut til å være tilfredse med tingenes tilstand, mistrives jeg virkelig. Så jeg bruker Vival og Rivotril mot stress og uro rett som det er. Og begge deler er vanedannende. I tillegg går jeg jo på Efexor, og legen på psykehuset ville jeg skulle ta sovemedisiner for å sove skikkelig. Jeg lever et liv, men som neddopet. Dette er ikke meg - jeg virkelig HATER Risperdal! Men uten det går hjernen min i spinn. Det er må bare en uke igjen til psykiateren min kommer tilbake fra ferien - heldigvis! Og jeg tror vi må ta en alvorlig prat om hva som er galt, hvorfor depresjonen ikke slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å høre at du ganske så snart får komme til hos psykiateren din igjen.

Det er jo rimelig, at når slike faste samtaler ikke er til stede så kan en få følelsen av ytterligere forverring.

Du er nå også heldig stilt som har folk rundt deg. Kanskje en mager trøst for livssituajsonen din, men jeg vil jo tro at mange misunner deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje altfor tidlig å si hvorvidt dette er en farlig utvikling eller ikke. Kunne ønske at du klarte å ha litt lengre tidsperspektiv før du vurderer situasjonen - men det er selvfølgelig lettere sagt enn gjort...

Bra at psykiateren din snart er tilbake slik at du har noen som kontinuerlig følger opp - og som har kjent deg gjennom lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...