Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig uvanlig at en 7 åring drømmer om det uten at det har hendt iallefall..Det går jo an å prøve hypnose.. det har iallefall jeg tenkt mye på.. kjenner andre som har prøvd det med hell.. Men det må være en seriøs og flink hypnotisør.. gjerne en psyk. Jeg tror det kan gi klarhet i mye.. Det håper jeg iallefall for min del..

Uansett så er det jo ganske vanlig å drømme om fortrengte minner.. Men.. du vet nok best selv egentlig..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113460-noen-som-kan-hjelpe/#findComment-677949
Del på andre sider

Utrolig uvanlig at en 7 åring drømmer om det uten at det har hendt iallefall..Det går jo an å prøve hypnose.. det har iallefall jeg tenkt mye på.. kjenner andre som har prøvd det med hell.. Men det må være en seriøs og flink hypnotisør.. gjerne en psyk. Jeg tror det kan gi klarhet i mye.. Det håper jeg iallefall for min del..

Uansett så er det jo ganske vanlig å drømme om fortrengte minner.. Men.. du vet nok best selv egentlig..

det jeg også har tenkt at man ikke drømmer bare om sånt. og det ikke har hent.

Hadde det ikke kjedd,hadde jeg sikkert ikke begynt å få angst og deprisjon. for det har jeg slitet med siden den drømmen.. :(((

Og vil ha et svar. Selv om jeg vet ikke hva jeg gjør vist det stemmer. Men kan bli bedre for meg bare jeg vet det. Så slipper jeg å tenke på det...

Takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113460-noen-som-kan-hjelpe/#findComment-678341
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...