Gå til innhold

Er dette voldtekt?

Anbefalte innlegg

aladdine1365380551

Hei jeg er ei jente nå på 22 år.. For noen år tilbake, da jeg var 19. Så skulle jeg ut på fest, og var da temmelig full.. Jeg hadde krangla med den daværende typen, og var veldig sint og gikk fra festen i sinne. Jeg var så sint og lei meg at jeg rett og slett glemte å ta på meg sko når jeg gikk ut.. Det regnet og jeg kom meg til sentrum da jeg traff en drosje sjåfør som jeg tilfeldigvis visste hvem hva igjennom felles bekjente. Han var så grei og kjørte meg hjem så jeg fikk på sko, etterpå skulle han kjøre meg på by`n. Jeg stolte jo på mannen.. Noe jeg aldri skulle gjort.. Han tok en avstikker, og jeg husker såpass at jeg reagerte på det, og spurte hva vi skulle her.. Han sa bare at han ville vise meg noe.. Langt uti ødemarka stansa han bilen, og begynnte å ta på meg.. Jeg var full og ble veldig redd, ogvisste ikke hva jeg skulle gjøre.. Tross alt.. Jeg var 19 og utrolig full, han var godt over 50 og EDRU.. Han la ned seteryggen min og sa at jeg skulle slappe av, han skulle ikke gjøre meg noe vondt.. Jeg husker han dro av meg buksa og begynte å klå.. Jeg var for full til å gjøre noe.. Til slutt la han seg over meg og prøvde å trenge inn i meg, men er ikke sikker på om han greide det.. Husker og han han tvang hodet mitt ned til hans penis.. jeg husker ikke stort mer.. Men jeg husker jeg begynte å gråte, så sa han at han skulle kjøre meg hjem.. Jeg husker den dag i dag at jeg kom hjem, våt, redd, og så ikke ut. .klærne var halveis av.. La meg den natta i senga med brødkniv i frykt om at noen skulle komme inn til meg.. Er veldig skeptisk til folk den dag i dag, og stoler ikke på noen lenger.. Er redd bare folk tar borti meg..

Kan en kalle dette for voldtekt??

Anmeldte aldri mannen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113537-er-dette-voldtekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett er det iallefall alvorlig overgrep og voldtektsforsøk.. Og det er fælt, og den mannen burde ha vært buret inne! sammen med alle de andre drittsekkene som gjør sånt..

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med et sted som kanskje kan hjelpe deg.. Dixi eller noe.. Det er utrolig vanskelig å leve med noe slik.. det kan hjelpe å få snakket med noen, spes noen som har vært gjennom det samme..

Ta iallefall godt vare på deg selv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113537-er-dette-voldtekt/#findComment-677941
Del på andre sider

Uansett er det iallefall alvorlig overgrep og voldtektsforsøk.. Og det er fælt, og den mannen burde ha vært buret inne! sammen med alle de andre drittsekkene som gjør sånt..

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med et sted som kanskje kan hjelpe deg.. Dixi eller noe.. Det er utrolig vanskelig å leve med noe slik.. det kan hjelpe å få snakket med noen, spes noen som har vært gjennom det samme..

Ta iallefall godt vare på deg selv

selfølgelig.. Det er utnytting av en full ung jente. Av en GAMMEL gris..

Håper ting blir bedre.. Han skulle ikke hat sluppet unna det der..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113537-er-dette-voldtekt/#findComment-678344
Del på andre sider

girlunknown

Det var helt klart et overgrep!

Anbefales å ta kontakt med Dixi, enten Dixi Oslo eller Dixi Stavanger.

Dixi Ressurssenter Oslo har åpent dagtid tirsdag, onsdag og torsdag kl. 09.00 - 15.00 og i tillegg telefonvakt på tirsdager mellom 18.00 - 21.00.

DIXI Stavanger har telefonvakt onsdager mellom 1800-2100, og det er da mulig å stikke innom.

(Info om Dixi er kopiert fra Dixi's hjemmeside - som er på www.dixi.no)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113537-er-dette-voldtekt/#findComment-678520
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Dette er voldtekt. Jeg ble voldtatt selv da jeg var 19år og nå i vår. Det er grusomt. Det er noe av dem som blir tatt fra deg. Det er vanskelig å annmelde noe sånt. Det vet jeg for jeg våger ikke selv. Hvordan går det med deg i dag? Har du fortalt dette til noen venner av deg? Det hjalp meg veldig mye, særlig etter den sistev voldtekten. Mange dager har jeg problemer med å gå ut fordi jeg er døds redd for at noen skal voldta meg.

Han som kjørte drosjen burde vite bedre. Off jeg blir så sint når jeg hører sånt. Jeg håper du en dag klarer å annmelde dette.

lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113537-er-dette-voldtekt/#findComment-697918
Del på andre sider

Annonse

aladdine1365380551

Dette er voldtekt. Jeg ble voldtatt selv da jeg var 19år og nå i vår. Det er grusomt. Det er noe av dem som blir tatt fra deg. Det er vanskelig å annmelde noe sånt. Det vet jeg for jeg våger ikke selv. Hvordan går det med deg i dag? Har du fortalt dette til noen venner av deg? Det hjalp meg veldig mye, særlig etter den sistev voldtekten. Mange dager har jeg problemer med å gå ut fordi jeg er døds redd for at noen skal voldta meg.

Han som kjørte drosjen burde vite bedre. Off jeg blir så sint når jeg hører sånt. Jeg håper du en dag klarer å annmelde dette.

lykke til

Hei..

HVordan det går med meg i dag er veldig opp og ned.. Jeg sliter med angst og depresjon.. Har mange ganger tenkt på selvmord, og gjør det en del fremdeles:(

Men men.. Jeg er mye sint, og sliter litt med å få ut aggresjonen..

Og jeg vet at jeg ALDRI kommer til å anmelde dette.. Det vil bare aldri skje.. Det orker jeg bare ikke..

Og ja jeg har vel kanskje nevnt dette for noen av vennene mine men vi prater ALDRI om det, for dette er noe jeg ikke vil prate om.. Blir bare sint hvis noen begynner å prate om slike ting..

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113537-er-dette-voldtekt/#findComment-698807
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...