Gå til innhold

fordømte dritliv!!!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Tror ikke seponeringa av zoloften var noen god ide jeg.. er deppa, skader meg, vil ikke spise, men trøstepspiser, er helt lam i hodet, vil bare legge meg ned å dø.

for to uker siden hadde jeg besøk av faren min, og det gikk til helvete. også flere besøk av fam.. rett vest!! Jeg takler de ikke!

skal begynne på aurorix nå. men det tar jo evigheter før det virker.. jeg driter i pillene. og jeg fikk ikke lov til å ha de hjemm elikevel, så de kommer fortsatt hjem til meg to ganger om dagen.

jeg kan ikke legge meg inn nå. er totalt blakk, etter krangling og utbetaling av noen greier med x en.

passer dyr, pensjonatet for de gale...... blir et par tusenlapper ekstra nå, og de trenger jeg til mat.

men hvis jeg stopper å spise....

har gått meg noen turer, måtte få ut aggresjonen .. som er påtrengende. vet jeg burde trene, det hjalp meg før, da trente jeg mye..

koster penger å trene på studio da. etter planen så skulle jeg ha nok penger, men så var det denne krangelen.

tror jeg bare begynner å løpe og ødelegge bena mine,. ihvertfall billig.

jeg gir opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du trenger trøst, calestia. Tenker på deg og håper at det hjelper litt.

Håper aurorixen gir virkning fort. Var det legen din som ville du skulle slutte med zoloft?

Ellers må du spise, trimme forsiktig (stavgang er lurt!) og prøve å gle deg over at det er sommer.

Stor klem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Ødelegger du bena dine ved å løpe, sier du? Hvorfor det?

jeg har kræsja leddbånd og korsbånd og har betennelser i senefestene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest calestia

Tror du trenger trøst, calestia. Tenker på deg og håper at det hjelper litt.

Håper aurorixen gir virkning fort. Var det legen din som ville du skulle slutte med zoloft?

Ellers må du spise, trimme forsiktig (stavgang er lurt!) og prøve å gle deg over at det er sommer.

Stor klem !

takkk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Virker som om du trenger pleddet ditt mer enn noensinne nå, calestia...

takk.. ja..... hva gjør man når både psyk. sykepl er på ferie, og psyken og legen?

og når hjemmesykepleien ikke vet noe som helst og bare er opptatt av at jeg sluker de forbanna pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

*forsiktig klem*

Ano

takk skal du ha..,,,

jeg synes du skal prøve en gang til jeg... sverige mener jeg....

lykke til vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kræsja leddbånd og korsbånd og har betennelser i senefestene..

Huffda. Da gjør det sikkert jævlig vondt å løpe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.. ja..... hva gjør man når både psyk. sykepl er på ferie, og psyken og legen?

og når hjemmesykepleien ikke vet noe som helst og bare er opptatt av at jeg sluker de forbanna pillene?

Målsetningen for sommeren må være å bite seg fast og holde ut, calestia... Det skjer sjelden noe fornuftig i hjelpeapparatet om sommeren.

Håper det blir mer orden på ting for deg til høsten! Har du noen planer for hva du skal bedrive tiden med?

Selv om du sliter mye, så har jeg av en eller annen grunn en klar formening om at ting kommer til å ordne seg for deg - etterhvert. TTT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal du ha..,,,

jeg synes du skal prøve en gang til jeg... sverige mener jeg....

lykke til vennen

uff, kjære deg! jeg har vært der du er nå.. ihvertfall i nærheten. men jeg er på topp igjen nå, vet ikke helt hvordan jeg klarte det men det er ikke umulig. det jeg sier er ikke gi opp!

gir deg min største medfølelse og sympati og håper du kommer deg ut av dette helskinnet slik som meg!

jeg vet hvor jævelig livet kan være.

*gir deg en stooor varm klem, og en kopp varm sjokolade*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...