Gå til innhold

Hvilke egenskaper velger du?

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Hvis det var mulig; nr.1 får holde på for seg selv, bare med kreative og utfordrende oppgaver.

Hvis jeg må velge en som skal jobbe nært med strukturerte mennesker, blir jeg vel nødt til å velge nr. 2, for at ikke arbeidsmiljøet skal bli skadelidende.

Fortsetter under...

Gjest Jolly Roger

Nr 2 helt klart.

Jeg har ansvaret for både rotehuer og petimetre, og det er ingen tvil om hvem som gjør den beste jobben.

Om oppgavene gjøres "kreativt" eller ok, spiller ingen rolle så lenge vi kan stole på at de blir gjort, grundig og til rett tid.

Det bør også tillegges at arbeidsoppgavene det er snakk om krever selvstendighet og en del kreativitet.

Gjest Bulten i Bo

Jeg ville satset på nr. 1. Fordi jeg tror denne typen har større utviklingspotensiale og er mer omgjengelig enn den andre. Og jeg har erfaring med å være leder for rotehuer, faktisk går det bra.

Alt er bedre enn pedanter, verdenmestre og "kontrollører".

Det har du evig rett i! Babette er en klok gammel dame.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...