Gå til innhold

hei alle sammen

Anbefalte innlegg

little baby

Jeg er "ny" her på siden,og selfølgelig skulle jeg ønske at det ikke fantes en slik side som dette,men det følest godt å vite at det er noen som meg der ute....Jeg trenger å få luftet tankene mine litt nå i natten... Jeg var utsatt for incest fra 3-4års alder frem til sånn ca 2år siden. Har slitt MYE,men er på god vei til å jobbe meg gjennom dette,går til en meget dyktigt psykolog,og føler etterhvert nå at jeg takler hverdagen min mer og mer,uten å måtte skjule meg bak en maske..Har ofte dager nå som bare er gode uten for mye "tanke-styr". Men så er det disse dagene da,som nå som er helt pyton. Jeg venter snart mitt første barn,(Ja,tenk,lille,stygge meg har virkelig klart å lage et lite mirakel)... og i den anledning er det mange tanker som surrer og går..Hvordan skal det gå med fødsel?? Jeg må jo blottlegge hele meg,har virkelig angst for å vise kroppen min...Å hva når gutten min er født da?? Gleder meg såååå til å møte han,elske han..Men fortjener jeg å være mor? Vil jeg klare den store oppgaven det er å være mor?? Og ikke minst når jeg har tøffe dager som jeg har innimellom,er det da "lov" å bare ville være liten selv og få noen andre(faren,som forøvrig er verdens beste mann) eller gode venner til å passe han...? Hva om jeg beskytter han "ihel"? Og amming,er jeg en dårlig mor hvis jeg ikke ammer?? Kan ikke helt se for meg at dette vil være naturlig for meg.. Hvordan er deres erfaringer med det å være mor? Takk til deg som har giddet å lese dette laaaange brevet:-) Vil ellers si at jeg føler med dere alle her inne... Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113577-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

girlunknown

Jeg er en mor. Og jeg har vært gjennom overgrep. Har en del tanker som jeg gjerne deler med deg. Det er vanskelig for meg å formulere akkurat hva jeg skal si til deg. For meg tror jeg det vil være lettere å formulere om vi kunne mailes. Min mailadresse er [email protected]

Sender du meg en mail?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113577-hei-alle-sammen/#findComment-678518
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Gratulerer med babyen i magen! Fødselen går fint; jeg liker heller ikke å vise kroppen min men når man føder har man ikke så mye tid til å tenke på det.. Du er ingen dårlig mor om du ikke ammer! Kjenner en dame som for en uke siden fødte to jenter, og hun har ikke melk! Og noen må pumpe og stresse og det blir til at babyen får flaske. Ingenting gale i det! Men du skal ikke stresse med det nå.. gled deg over babyen! Spennende... Du kommer til å oppleve mye glede, men også travle dager.. Husk å skrive ned litt når babyen lærer seg noe nytt; smiler, du får blikk-kontakt første gangen, babyen ler, beveger seg, vinker, sitter osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113577-hei-alle-sammen/#findComment-678581
Del på andre sider

Annonse

little baby

Velkommen til forumet her. Var trist å lese innlegget ditt.

Er du gammel? Du skrev at du ble utsatt for incest fra du var 3-4 år og fram til to år siden.

Du skal vite at her får du mye støtte ifra oss andre. Det har hjulpet meg svært mye.

klem fra

jeg er 23år,føler meg så mye eldre avogtil.. Men har det egentlig ganske ok mesteparten av tiden iallfal.. Har jo vert så heldig å få gå til en kjempeflink psykolog..Så mye er bearbeidet...Men veien er lang.. Det gjorde godt å være litt her inne å få støtte av noen som vet hvordan det kjennes på kroppen....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113577-hei-alle-sammen/#findComment-678672
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...