Gå til innhold

Til dere som prøvde å skremme vettet av meg! (gastroskopi)

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Dere er ondskapsfulle! ; )

Tok gastroskopi på torsdag (en uke siden) og merket ikke noe!

Nettopp fordi ejg sov som et barn... : ) Og fikk gratis rus resten av dagen på kjøpet. Og skallebank påkveldinga da rusen gikk ut også da..

Fikk bedøvende spray i halsen, så la jeg meg ned, fikk kanyle med beroligende og sovna dønn. De brukte også spedbarnsslange på meg siden jeg er ganske liten. Når ejg våkna snøla jeg et eller annet og ble tatt med hjem av mine kjære tålmodige samboer som hadde venta ute påmeg hele dagen.

PS: de fant ikke noe galt heller!

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Heldig du som fikk sove, var våken under hele seansen jeg, og gulpet slim som en tulling. Følte meg lekker da ja:)

det er jo valgfritt det da! Da jeg satt og ventet hørte jeg en som sleit litt.. brekkninger i 45 min. - fikk litt noia av det og grudde meg ikke mindre. Trodde ikke jeg skulle sovne jeg heller, men det var reine narkosen. Sovna etter kanskej 30 sekunder. Huska ikke hvordanejg kom meg hjem elelr noe. : )

Gjest den ekte noor

det er jo valgfritt det da! Da jeg satt og ventet hørte jeg en som sleit litt.. brekkninger i 45 min. - fikk litt noia av det og grudde meg ikke mindre. Trodde ikke jeg skulle sovne jeg heller, men det var reine narkosen. Sovna etter kanskej 30 sekunder. Huska ikke hvordanejg kom meg hjem elelr noe. : )

Viste ikke at man kunne få sove jeg, men må jeg igjennom det en gang til skal jeg høre etter om det. Men brekningene ble glemt da jeg fikk vite at det ikke var noe galt:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...