Eirik26 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hei! Jeg er en gutt på 27 år som har hatt en nummen/lammelse/trykk/sovende synmtomer i venstre hjerne halvdel. Jeg har hatt dette ca 18 mnd, og jeg er lurer fryktelig på hva det er.. Det er ikke vondt, bare ubehagelig og kan derfor ikke kalles hodepine eller migrene. Jeg er på jobb osv tiltross for dette, men jeg lurer på hva det er... Jeg har tatt scannings av hjernen pga av svimmelhet/synsforstyrrelser osv men legen kunnen ikke finne noe.. Vanlig hodepinetabletter hjelper ikke mot dette (paracept) men alkohol derimot hjelper. Jeg har derfor drukket mer eller mindre daglig i denne perioden, og jeg prøvde nå å slutte å drikke (holdt bare 4 dager ) før jeg havnet på fylla igjen.. Siden alkohol er det eneste som døyver symptomene og angsten for hva det kan være har jeg dessverre kommet inn i en ond sirkel pga av dette... Er det noen som vet hva dette kan være?? Jeg lever veldig sunt (unntagen alkoholen) og trener 3-5 ganger i uka.. På morsiden har 4-5 død av hjerneblødning... Trenger jeg å bekymre meg? Jeg er veldig innstilt på å slutte å medisinere meg med alkohol men denne nummenheten irriterer meg grensesløst. Ja, jeg har vært hos lege, men hun gav meg anti depressiva som jeg aldri startet med fordi jeg tror det er en bi virkinig av det jeg egentlig lider av. er jeg alkoholist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113634-trykk-i-hodet-lammelse-p%C3%A5-venstre-side/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blacky1365380153 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Alkoholiker er du nok ja :-) Men det andre du lider av vet jeg ikke noe om. Uansett burde du slutte å drikke NÅ!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113634-trykk-i-hodet-lammelse-p%C3%A5-venstre-side/#findComment-678668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.