Gå til innhold

Hva f....forventer folk at jeg skal si....?


TRISTIAN

Anbefalte innlegg

...når de slenger ut , mer eller mindre uventet og tilfeldig følgende bemerkning : " Du må se å finne deg en kjerring du kan dele utgifter "og sånn" med...?"

Skal jeg sperre opp mine store, blå brillebeslåtte øyne og si :

Å ?! Går dèt an`a..?

Det har jeg ikke tenkt på...tusen takk for tipset...!

Jeg er deg evig takknemlig.(?)

Ærlig talt.

Tror folk jeg går og subber alene i denne skyggenes dal for h.....moro skyld?

Dust.

Jeg har forresten vært litt rundt omkring de siste dagene av ferien min, og sett på dem ; Folkene.

De som ikke er alene.

Det ser ikke så forb...attraktivt ut alt det der, heller...spør du meg.

De gjør jo ikke noe annet enn det jeg gjør, mange av dem :

Subber litt rundt, setter seg ned der i fem minutter...utveksler et par korte setninger...titter litt hit, titter litt dit...reiser seg....

og går.

Gøy?

Ser ikke sånn ut, akkurat...eneste forskjellen er at de gjør det..s a MM e n....

Tja...to er vel bedre enn èn, kanskje..?

Hei..skal vi gå å kjede oss litt sammen?

mm....hvorfor ikke?

Jeg bare undres....

Blir det da dobbelt så gøy..eller dobbelt så kjedelig?

Ikke vet jeg...and quite frankly. my dear...right now I just don`t care....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thumbs up!

Se nå lyst på det da. De som sier du må skaffe deg kjerring, hadde vel ikke sagt det om de syntes du var for lite attraktiv til kjerringjakt.

På den andre siden burde de vel tenkt tanken at du kanskje var glup nok til å tenke på den muligheten uten at de foreslo den for deg.

Rart hvor opphengt noen skal være i andres sivile status!

Om å kjede seg, så tror jeg det er artigere å kjede seg sammen med noen enn alene. Felles skjebne, felles trøst!

Skulle forresten gjerne hatt litt tid til å kjede meg i sommer. Har syk mann, psyk datter, villnisshage og kaoshus.Har friminutt ved PC'n akkurat nå.

Men jeg er ikke ensom. Har folk som trenger meg og som setter pris på at jeg er til. Du har sikkert også noen som er glad for at du er til.

Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Delt glede er dobbel glede. Delt sorg er halvert sorg.

Når det er slik midt på, verken det ene eller det andre, er det nok det samme om du er alene eller ikke.

Men du kan jo være sammen med noen uten å bo sammen med mennesket da! Da har du ikke forpliktelsene ved det.

Alle gjør det som passer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solist

Delt glede er dobbel glede. Delt sorg er halvert sorg.

Når det er slik midt på, verken det ene eller det andre, er det nok det samme om du er alene eller ikke.

Men du kan jo være sammen med noen uten å bo sammen med mennesket da! Da har du ikke forpliktelsene ved det.

Alle gjør det som passer seg.

" Alle gjør det som passer seg. "

Hadde det bare vært så vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

" Alle gjør det som passer seg. "

Hadde det bare vært så vel...

Det er jo det de GJØR da, all den tid de ikke greier noe annet.

Noen isolerer seg sosialt, siden det er det som passer for dem, siden de mangler sosiale evner.

Andre sliter seg ut på å være oversosiale og har aldri et sekund alene. Det passer dem, siden de er redde for sine egne tanker hvis de ble alene.

Så det er STOR forskjell på å gjøre det som passer en og det en ønsker. Det er gjerne to helt forskjellige ting. Det er derfor folk flest bare gjør det som PASSER dem. For å gjøre det en ØNSKER, må en øve mye. Kanskje til og med gå i terapi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solist

Det er jo det de GJØR da, all den tid de ikke greier noe annet.

Noen isolerer seg sosialt, siden det er det som passer for dem, siden de mangler sosiale evner.

Andre sliter seg ut på å være oversosiale og har aldri et sekund alene. Det passer dem, siden de er redde for sine egne tanker hvis de ble alene.

Så det er STOR forskjell på å gjøre det som passer en og det en ønsker. Det er gjerne to helt forskjellige ting. Det er derfor folk flest bare gjør det som PASSER dem. For å gjøre det en ØNSKER, må en øve mye. Kanskje til og med gå i terapi!

Sånn har jeg aldri hørt det ordet brukt før. Gjør du det du har lyst til, så gjør du det som "passer deg".

Likevel, det er mange ganger man ikke har noe valg, selv om man skulle ønske man hadde det, uavhengig av terapi, skjønnhetsoperasjoner e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skjer når det skjer

Du kan jo bare fortelle dem hvor meningsløse sånne kommentarer er.

Det hjelper lite å gå ut og finne seg noen - det er ikke sånn det fungerer.

Hvis målet er å finne noen å dele regninger med, og det er det eneste motivet, tviler jeg på at du finner Den Store Kjærligheten.

Drit i dem, du. Det skjer når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare fortelle dem hvor meningsløse sånne kommentarer er.

Det hjelper lite å gå ut og finne seg noen - det er ikke sånn det fungerer.

Hvis målet er å finne noen å dele regninger med, og det er det eneste motivet, tviler jeg på at du finner Den Store Kjærligheten.

Drit i dem, du. Det skjer når det skjer.

Nokså enig med skjer når det skjer. Du kan jo si at det er en heller lite hjelpfull kommentar. Og hvis du føler for det, kan jo kanskje overdreven sarkasme rettet mot de være oppmuntrende. Det funker ihvertfall for meg. Men det viktigste er vel at du finner en måte som funker for deg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...