Gå til innhold

g-string snart ute?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker g-string fordi jeg syns det er pent undertøy pluss at jeg liker å ha de på. Kunne ikke falle meg inn å bruke andre truser om jeg ikke må.

Når det er sagt - du velger ikke for små truser da om du syns de strammer? Velg en størrelse større, eller mer behagelig stoff, eller begynn å bruke andre truser om du ikke liker g-string. Å bruke g-string om man ikke liker de bare fordi de er populære er jo helt teit..

Fortsetter under...

Noen dager er en g-streng dag, noen dager er en tangadag og noen dager er det best med boxere, akkurat som at noen dager er en push-up dag og andre ikke... synes det er veldig fint med boksershortser for jenter jeg, med ulike snitt, er litt enig i at produsentene er dårlige til å lage annet enn string og tanga for tiden, kunne lagd fler spreke og gode truser og boksere også, så var det lettere å velge...

Annonse

Annonse

Hmmm... Den G'en var litt tricky. Det lurer jeg på og. Kanskje vi skal starte en ny tråd? Kommer ikke til å få sove i natt jeg nå.

forslag: a - den gang man snakket så mye om g-punktet tenkte man at en skulle lage en truse som berørte dette punktet.

b- g-punktet er jo oppkalt etter enellerannen som het noe på g, så kanskje g-strengen er det også

c: halen i en G er jo på mange måter lik strengen i en g-streng truse da, mens tangaen er mye tykkere, mer som en T...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...