Gå til innhold

Å komme for seint

Anbefalte innlegg

Du har jo derimot en særdeles eksellent diskusjonsteknikk. Når du ikke klarer å få folk til å bli enige med deg, slår du fast at det er umulig å diskutere med dem.

Jepp. :o) Men du kan spørre nesten hvemsomhelst som ikke er med i en av de tre gruppene og de vil være enige med meg. :o)

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

6

• sigga

4

• Lillemus

3

• chanti

2

Mest aktive i denne tråden

Hvilke dårlige egenskaper har du som du kunne retta på? Ingen er feilfrie. Jeg er en real og ålreit fyr, men jeg kommer ofte for seint. Det er en av mine feil. Jeg kunne vært en som mobba og baksnakka, og det hadde vært mye verre.

hehe - må vi komme innpå mine feil også altså? Da sier vi heller at jeg er feilfri, hæ? ;)

Nei da, klart det er mange andre feil du kunne hatt som er mye verre, men det her var ingen sammenligning av feil da :)

Gjest QuePasta

Nå skal du høre: Fordi om folk kommer for seint til avtaler med deg, eller fordi om de sier ting til deg som du ikke liker, så betyr det altså ikke at de mangler respekt for deg.

"Fordi om folk kommer for seint til avtaler med deg, [...] så betyr det altså ikke at de mangler respekt for deg. "

Det betyr at de prioriterer sien egne aktiviteter og gir blaffen i at jeg må vente. Hvis vi hadde en avtale, så er det mangel på respekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...