Gå til innhold

hjelp..spiseforstyrrelser...


turbobolla

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre?Forumet for spiseforstyrrelser går det jo ikke lenger ann å skrive innlegg til...

jeg har hatt spiseforstyrrelser i mange år,har prøvd mye behandling,har vært i kontakt med IKS osv.osv.jeg vet årsaker,handlingsmønstre og det hele..jeg hvordan jeg skal bli frisk og hvordan jeg skal gå fram.Men jeg klarer det ikke!!!!!!jeg blir sprø og gal,jeg legger stadig på meg fordi hver eneste dag er et eneste surr med mat.jeg er så sliten og rådløs.Jeg må ville selv får jeg høre,våge å bli frisk.Og det må jeg..men tør jeg...men jeg er drittlei og orker ikke meg,kan noen hjelpe meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært i behandling?

Lege, helsesøster, ernæringsfysiolog. psykiater eller psykolog?

alt mulig!har gått til psykolog i 8 år,og har vært innlagt flere ganger.synes det bare blir verre og verre og jeg lurer på hva som egentlig hjelper.jeg lurer på hvordan jeg skal få meg til og klare et normalt kosthold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt mulig!har gått til psykolog i 8 år,og har vært innlagt flere ganger.synes det bare blir verre og verre og jeg lurer på hva som egentlig hjelper.jeg lurer på hvordan jeg skal få meg til og klare et normalt kosthold

Jeg har lest i en bok av Skårderud at alle typer behandling fungerer bedre enn ingen behandling.

Kun veiledning og oppfølging i forhold til kosthold av en ernæringsfysiolog kan hjelpe like bra som annen type oppfølging.

Kanskje er dette noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest i en bok av Skårderud at alle typer behandling fungerer bedre enn ingen behandling.

Kun veiledning og oppfølging i forhold til kosthold av en ernæringsfysiolog kan hjelpe like bra som annen type oppfølging.

Kanskje er dette noe for deg?

ja,kanskje.har prøvd det en gang før,og jeg synes det var helt på trynet...men har tenkt litt på tankefeltterapi,men vet ikke..vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...