Gå til innhold

tankefeltterapi


turbobolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er sikkert er at tankefeltterapi er dyrt!

Har ikke prøvd det, men har lest om andres erfaringer ved bruk av dette i forhold til andre psykiske problemer. Det er veldig varierende resultater, virker det som.

Har du prøvd søk- knappen på det røde feltet oppe til høyre?

Har du prøvd alt og ikke fått god nok hjelp til problemet ditt så skjønner jeg godt du vil prøve. Men andre tilnærminger kan antagelig fungere like bra og ikke tømme lommeboka di samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung -jente76

Det som er sikkert er at tankefeltterapi er dyrt!

Har ikke prøvd det, men har lest om andres erfaringer ved bruk av dette i forhold til andre psykiske problemer. Det er veldig varierende resultater, virker det som.

Har du prøvd søk- knappen på det røde feltet oppe til høyre?

Har du prøvd alt og ikke fått god nok hjelp til problemet ditt så skjønner jeg godt du vil prøve. Men andre tilnærminger kan antagelig fungere like bra og ikke tømme lommeboka di samtidig.

Kjenner et par som har prøvd dette.. uten hell, de ble veldig blakke.. OG, det har vært noen diskusjoner og advarsler i media ang. dette pga at de som driver med dette ofte ikke har noen utdannelse i psykologi.. jeg ville heller satset på psykiater. Det koster det ofte samme med private psykiatere som med tankefelts terapi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...