Gå til innhold

Hva anser du er din svakeste side? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Jolly Roger

Bedre, javisst. Det er ikke bare ulemper, såvisst ikke. Men det kan være tungt og komplisert.

Sett noen spreke filmer i det siste?

Ikke egentlig, fikk med meg et par sommer-filmer som skuffet. (Hulken, og Charlies Angles)

Håper på å få sett City of God snart, ellers er vel Adaptation fortsatt årets beste.

Fikk forresten med meg Band Of Brothers i går, håper det tar seg opp litt. (Det var ikke dårlig, men forventningene var skyhøye.)

Du da?

Ikke egentlig, fikk med meg et par sommer-filmer som skuffet. (Hulken, og Charlies Angles)

Håper på å få sett City of God snart, ellers er vel Adaptation fortsatt årets beste.

Fikk forresten med meg Band Of Brothers i går, håper det tar seg opp litt. (Det var ikke dårlig, men forventningene var skyhøye.)

Du da?

Null og niks.

City of God er visstnok en bombe, men jeg vet ikke om jeg vil. Huff, jeg husker Pixote :(

Sommer og kino... jeg vil se sør-europeisk feel-good eller romantiske filmer med litt dybde. Eller kanskje helst Withnail & I. Noe sånt.

Gjest Jolly Roger

Null og niks.

City of God er visstnok en bombe, men jeg vet ikke om jeg vil. Huff, jeg husker Pixote :(

Sommer og kino... jeg vil se sør-europeisk feel-good eller romantiske filmer med litt dybde. Eller kanskje helst Withnail & I. Noe sånt.

"feel-good eller romantiske filmer med litt dybde. Eller kanskje helst Withnail & I. Noe sånt. "

Høres nesten ut som en beskrivelse av Adaptation!

"feel-good eller romantiske filmer med litt dybde. Eller kanskje helst Withnail & I. Noe sånt. "

Høres nesten ut som en beskrivelse av Adaptation!

Jøss. Adaption? Må sjekke *sjekker*

Aha. Det var den med Kaufmanns manus og Cage i dobbeltrolle. Ja, den vil jeg se!

Annonse

Gjest Pricilla

Er følsom, så hvis jeg skal fortelle noen om en som er syk eller noe sånt så skjelver jeg i stemmen og høres ut som om jeg er i stemmeskiftet. Gjelder også hvis jeg blir sint på jobb og skla si hva ejg mener (så saklig og rolig som mulig).

er det noe trist så ender det ofte med at jeg brister i gråt hvis jeg ikke kommer meg vekk. Skulle ønske jeg hadde bedre kontroll på det.

Gjest Daisy

Du da?

Adaptation.... likte du den? Jeg sitter igjen med at jo, den var nok bra. Men jeg må inrømme at jeg kjedet meg ganske mye i første halvdel av filmen. Skjedde ikke stort...

Og andre halvdel av filmen måtte jeg skikkelig tisse, så det var ikke så gøy det heller.

Gjest Jolly Roger

Adaptation.... likte du den? Jeg sitter igjen med at jo, den var nok bra. Men jeg må inrømme at jeg kjedet meg ganske mye i første halvdel av filmen. Skjedde ikke stort...

Og andre halvdel av filmen måtte jeg skikkelig tisse, så det var ikke så gøy det heller.

Det var jo første delen som var bra - særlig når Charlie Kaufman står på settet til Being John Malkovich og ser på innspillingen, og de riktige skuespillerne går forbi.

Slutten ble litt vel, eh, vanlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...