Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så tom innvendig at det er skremmende. Føler at jeg nesten ikke har noe å gi til andre. Jeg sovnet sånn kl 0300 i natt og våknet kl 0730, og var like sliten. Så jeg fikk ikke sove og sto opp. Det er tungt bare å gå på do, så jeg satt foran tv`n, men fikk ikke med meg hva jeg så på.

Tankene er så mange, men likevel føler jeg meg svært tom. Jeg orker ikke en gang å ta på meg klær eller lage meg frokost. Livet er så vanskelig til å leve.

Mulig jeg bare har en dårlig dag, jeg vet ikke helt. Off altså.

Egentlig burde jeg være lykkelig for jeg har gått ned i vekt, og buksene begynner å bli for stor. Men likevel er jeg ikke fornøyd. Hvorfor er jeg ikke det? Jeg kommer inn i buksene jeg brukte for 1 år siden. La på meg noe veldig av zybrexa, men så bestemmte jeg meg for at nå er det nok. Bruker fortsatt zybrexa.

Var godt å få ut litt, men jeg mye mer som skal ut, men det får jeg ta siden en gang.

Sliten og har bare lyst til å skrike:((

klemmer til dem som vil ha! dere er gode å ha:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113703-tom-innvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...