Gå til innhold

Starten på et forhold


flowy

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere dolere som er i et forhold? Da du ble sammen med din utkårede gikk dere "gradene" da? Dvs... Gå ut sammen noen ganger, holde hender i kinomørket, det deilige første kysset med kriblinger i magen... Må det gjøres på den måten? Har nemlig truffet en som jeg ble ganske intim med veldig fort. Er et slikt forhold dømt til å mislykkes? Kan det bli et ordentlig forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det på den "skikkelige" måten, men steg nok raskere i gradene enn jeg opprinnelig hadde planlagt. Kjenner par som har møttes ganske heftig i fylla på fest, og som så roet ned ting og fant ut de ville starte et seriøst forhold, nå er de forlovet og lykkelige i mange år... bare å prøve, finnes nok ingen fasit her, men greit å roe ned litt sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold kan starte 'fort og gæli'. Samboeren min flytta inn før vi hadde kjent hverandre et døgn - men det skjønte ingen av oss der og da, det bare ble sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på dette med å gå gradene. Det blir for mye Ally Mc Beal.

Spill etter gehør. Jeg har for øvrig alltid startet langvarige forhold med sex, men er skeptisk til å flytte sammen for tidlig. Men det er nok fordi jeg er en skikkelig særing å bo sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hm.. vanskelig å svare på. Men her er vår historie:

dag 1 - møttes

dag 3 - rota litt

dag 4 - ble sammen

dag 21 - han sov over (bodde i annen by, så han måtte sove over for å komme på besøk)

dag 22 - hadde sex

Gikk jo ganske fort... jeg var bare 17 år, og nå har vi vært sammen i 4 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... I løpet av 3 år klina vi med hverandre på ca 10 fester, og så plutselig en dag klina vi mens vi var edru, to dager etter klina vi igjen mens vi var edru, holdt hender, og han fulgte meg hjem.

Det gikk utrolig lang tid før vi gjorde noe mer enn å kline (over 3 mnd tror jeg), og nå har vi vært sammen i snart 5 år, og flytter kanskje sammen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det behøver absolutt ikke å være slutten på noe..

Vårt forhold gikk temmelig fort frem.. Og vi er i dag samboere på 2 året.. Vi ble sammen etter en uke..og flyttet sammen etter 3 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forrige forholdet tok lang tid før det ble noe. Ca 14 dager. Det var det forrige.

Det nåværende var et ONS. Blir ikke kvitt henne.

I morgen skal jeg se på motorsykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forrige forholdet tok lang tid før det ble noe. Ca 14 dager. Det var det forrige.

Det nåværende var et ONS. Blir ikke kvitt henne.

I morgen skal jeg se på motorsykkel.

Tenkt å stikke av på motorsykkel?

Feiging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt å stikke av på motorsykkel?

Feiging.

Det der var et svar verdig meg selv! Jeg er helt stum!

Bortsett fra det, så har Sheila bare satt ett krav, og det er at hun kan sitte relativt komfortabelt bakpå. Og det er ikke dårlig for et ONS. Jeg har ikke tenkt å bli kvitt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilikkeutmeddetnei

Har vært i ulike folhold.

Ett fjortisforhold med snikende hender under ullteppet en kald sommernatt. Varte ikke lenge...

Ett forhold som faktisk startet med klining og sex. Hadde kjent vedkommende i mange år før det skjedde, og det hadde vel egentlig ligget i lufta en stund da det skjedde. Varte i 1 1/2 år, og tok av ulike grunner slutt. Vi er fortsatt gode venner og treffes rett som det er.

Min nåværende traff jeg via Irc, ett famlende møte i RL, kino, pizza, en hel natt i bilen for å prate. Endte tilslutt med klining, ventet noen dager før vi hadde sex. Har vart lenge, og kommer til å vare livet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, klart det kan holde!

Uten å gidde å utbrodere, da jeg traff min kjære var vi intime veldig fort. Nå er det over 3 år siden, og vi har vært gifte i over et år :) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...