Gå til innhold

skal jeg???

Anbefalte innlegg

Gjest voksen dame
Skrevet

Har hatt feber i 3 dager,den er borte no men hosten er der fortsatt.og det gjør veldig vondt i brystet når jeg hoster.Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal dra til legevakta eller ikke.Er det pysete å dra til legevakta for en hoste???

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, ikke etter bare 3 dager.

Legg deg i senga med ullteppe og hostesaft.

Skrevet

Hoste kan være et symptom på andre sykdommer som bronkitt, lungebetennelse osv (som man kanskje bør få behandling mot). Men ring og spør først da vel - om du er usikker.

Gjest leger er fine dyr
Skrevet

Kanskje du har lungebetennelse? Hvis det gjør vondt, må du jo for all del benytte deg av helsetilbudet vi har her i Norge. Legen kan skrive ut resept på antibiotika, så slipper du å ligge under ullteppet i ukesvis, slik som Åsemor mener du bør gjøre.

Gjest uiuiui
Skrevet

Ettersom feberen er borte ville jeg ha sett det ann et par dager før jeg gikk til legen.....

God bedring :-)

Skrevet

Hvis du har veldig smerter når du hoster så kontakt lege og be om Cosylan.

Antagelig har du en luftveisinfeksjon. Det går som regel over av seg selv. Hostesafta lindrer bare plagene, den kurerer ingenting.

Gjest voksen dame
Skrevet

Jeg ville aldri gjort det, ikke etter bare 3 dager.

Legg deg i senga med ullteppe og hostesaft.

Jeg kan ikke ligge i senga i mange dager fordi jeg har en aktiv 2 åring som krever sitt.Vil bli frisk fortest mulig

Skrevet

Legevakta???

De er livsfarlige med sine legestudenter så hvis du ikke vet hva det feiler deg og hvilke medisiner du trenger så vent til mandag og ta en tur til fastlegen isteden,

Det er ferietid...

Gjest sier jeg
Skrevet

Ring til legen, du. Så slipper du bekymre deg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...