tomh1365380551 Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Hjelp! Jeg har i d siste vært plaget av kløe over store deler av kroppensom jeg er nesten helt sikker på at er skabb. Jeg har prøvd Nix mange mange ganger men d ser ikke ut til å hjelpe. Kan skabbnidden bli resistant mot dette? er d noen andre medisiner som hjelper? Takk for all hjelp, Tom 0 Siter
soleil Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Kanskje tåler du ikke vaskemidler/skyllemidler som du bruker nå. Prøv et merke som er for allergikere. Du finner det i butikken. 0 Siter
tomh1365380551 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 Kanskje tåler du ikke vaskemidler/skyllemidler som du bruker nå. Prøv et merke som er for allergikere. Du finner det i butikken. Takk for svar. Men jeg har allerede prøvd et vaskemiddel for allergikere. det hjelper ikke! lurer fremdeles på det samme: kan middene bli resistente ovenfor Nix, og finnes det andre medisiner? -t 0 Siter
soleil Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Takk for svar. Men jeg har allerede prøvd et vaskemiddel for allergikere. det hjelper ikke! lurer fremdeles på det samme: kan middene bli resistente ovenfor Nix, og finnes det andre medisiner? -t Du får høre på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.