Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

eg har i lang tid(år)vert plaga med tett nese,øreverklignede smerter,kjeve-tannsmerter uten at noen finner ut avdette?

eg har trekt en gjeksel,rotfylt ei tann,skiftet mange fyllinger,vert til mr,vert til kjevespes.,smertelege ,der fikk eg medisin som eg går på mot smertene,dette hjelper litt,tatt ørten ganger en penselin kur!! teke mandlene ogsa osv.

Det eg lurer på er om det går ann å oversjå en betennelse i systemet?? (luftveier/kjeve)

for når eg tek en kur penselin på 10dg så blir det stor forskjell på tett heten og smertene,den er nesten borte!! Raregreier ! :-)

Og så etter kuren er ferdig går det 4-5dg så er det sameleis som før!! grgr

har som sagt prøvd det meste ogsa ønh-lege,men han finner ingen ting når han titter i nese-øre-hals?? er der andre ting han kan gjøre??for å finne problemet??

Synest selv det er rart at ingen finner ut av dette når eg kjenner kor problemet ligger?? lurer på om det kan vere ønh-legen som er redd for å sei han har teke feil og at der er eit problem der??

eg har vert til han 3ganger(iløpet av 3-4år)uten at han har gjort anna enn å titte i nese,øre,hals og det forstår eg ikkje ..dei må vel kunne undersøke på ein anna måte og?? I nesen min(problemet ligger berre på høgre side) kjenner det ut som det er noe som tetter igjen....

Eg er heilt ufør pga dette ,går no på rehabliteringspenger for å kunne ha noe å leve av og det er eg ikkje fornøyd med ,ønsker å få hjelp ,slik eg kan komme meg i jobb fortast råd)fastlegen min kommer ingen vei for å klare å hjelpe meg da ønh-legen ikkje vill gjere noenting..

Er det lov å nekte å hjelpe en pasient berre fordi han har stilt feil diagnose og ikkje kan innrømme dette??

Håper du kan svare meg så snart du er tilbake!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113750-betennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...