Pappa Bjørn Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Jeg hadde ikke laget hjemmelaget potetsalat før, noe jeg forsøkte meg på i dag. Den ble bare så stjernegod at jeg gisper etter luft her borte. Kanskje litt fordi jeg tømte bollen da............... Er det lenge til du skal feire 30-årsdagen igjen? Nå snekrer jeg nemlig sammen en ny meny rundt dagens epoke på kjøkkenet. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Åt du en hel bolle potetsalat alene?! Hadde du sagt i fra før du nådde bunnen så hadde jeg rigget til trampolinen og fått en skje hver gang jeg jeg passerte vinduet ditt. Urk. Istedenfor har jeg vært nede i sentrum med bikkja og en tennisball og sjarmert turister. Bikkja altså -jeg kan ikke så mange triks. 30 års dager er over, nå blir det vel kaffe og lefser i kristelig tid på mine eldre dager. Har du noen forslag til gode retter med kylling så skal vel jeg finne noe som kan feires.*ytterst hjelpsom* Og hva med en dessert som inneholder bær?? :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Skrevet 25. juli 2003 Åt du en hel bolle potetsalat alene?! Hadde du sagt i fra før du nådde bunnen så hadde jeg rigget til trampolinen og fått en skje hver gang jeg jeg passerte vinduet ditt. Urk. Istedenfor har jeg vært nede i sentrum med bikkja og en tennisball og sjarmert turister. Bikkja altså -jeg kan ikke så mange triks. 30 års dager er over, nå blir det vel kaffe og lefser i kristelig tid på mine eldre dager. Har du noen forslag til gode retter med kylling så skal vel jeg finne noe som kan feires.*ytterst hjelpsom* Og hva med en dessert som inneholder bær?? :-) Hvorfor har du ikke spurt om det før da?????? Hvordan tror du ellers en avdanket, overvektig DJ klarer å kapre en budeie som jeg har anskaffet meg? Joda, første gangen hun kom hjem til meg serverte jeg kyllinggryte og Bjørnebærkrem. Ja, og jeg hadde jaget ut moder`n.*L* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Hvorfor har du ikke spurt om det før da?????? Hvordan tror du ellers en avdanket, overvektig DJ klarer å kapre en budeie som jeg har anskaffet meg? Joda, første gangen hun kom hjem til meg serverte jeg kyllinggryte og Bjørnebærkrem. Ja, og jeg hadde jaget ut moder`n.*L* Næhæ?! Og det sier du NÅ??!! *vann i munnen* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Skrevet 25. juli 2003 Næhæ?! Og det sier du NÅ??!! *vann i munnen* Kyllinggryta mi er helt killer. Den du serverer den til gjør alt du ber om. Greit for deg med bikkja. Den henter ikke bare tøfflene etterpå men stikker å kjøper et par nye til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.