Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dessuten har jeg vært på premiæren til "Bruce Almighty" (Jim Carrey/Jennifer Aniston) på Colosseum i kveld.

Den var jaggu artig! Lo så tårene rant. Knis.

Var også på premieren på Colosseum i kveld. Lo som bare rakkern da han tullet med stemmen til Evan på nyhetsopplesingen. :-D

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

30

• BettyBlue

19

• Tornerose

12

• TrulteGuri

2

Mest aktive i denne tråden

Var også på premieren på Colosseum i kveld. Lo som bare rakkern da han tullet med stemmen til Evan på nyhetsopplesingen. :-D

Hehe! Var du?? Jeg satt på rad 8, Kl 1830-visningen.

Ja, det tror jeg var filmens høydepunkt!! Kult at de trakk den scenen godt ut! Hoho.

Hehe! Var du?? Jeg satt på rad 8, Kl 1830-visningen.

Ja, det tror jeg var filmens høydepunkt!! Kult at de trakk den scenen godt ut! Hoho.

Satt på rad 15 på 18.30 visningen. :-) Har litt sansen for Jim Carrey, selv om det ikke er intelligent humor. Deilig å bare slappe av og le litt uten at det trenger å være så seriøst.

Satt på rad 15 på 18.30 visningen. :-) Har litt sansen for Jim Carrey, selv om det ikke er intelligent humor. Deilig å bare slappe av og le litt uten at det trenger å være så seriøst.

Nemlig. Fin film å ta med muttern på!

Ferdes du noe på Cinemateket da?

Masse flotte & stemningsfulle Rohmer-filmer der i sommer. Det var forresten der jeg så "Punch-Drunk Love". Fin fornøyelse!

Nemlig. Fin film å ta med muttern på!

Ferdes du noe på Cinemateket da?

Masse flotte & stemningsfulle Rohmer-filmer der i sommer. Det var forresten der jeg så "Punch-Drunk Love". Fin fornøyelse!

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke gjør det. Men du anbefaler det altså? Kanskje jeg får ta en titt.

Annonse

Annonse

Jeg hører bjellene svakt der borti horisonten, men jeg har ikke HELT klart for meg hva det er for en film.... men jeg tror jeg har sett den

Masse puling, krangling og fransk dramatisk filmkunst. Et lidenskapelig forelsket par som bor i et strandhus (som etterhvert brenner opp).

Og Beatrice Dallè er forresten jæskla sexy, hører jeg gutta si.

Masse puling, krangling og fransk dramatisk filmkunst. Et lidenskapelig forelsket par som bor i et strandhus (som etterhvert brenner opp).

Og Beatrice Dallè er forresten jæskla sexy, hører jeg gutta si.

Selvsagt har jeg sett den.... men har den ikke en tilleggstittel?

Når det er sagt, så synes fellesnevneren i de franske filmene jeg har sett å være: krangling, puling, lidenskap, umulig kjærlighet....

Jeg tror ALLE har handlet om dette. Mulig jeg er litt tett, da :)

Selvsagt har jeg sett den.... men har den ikke en tilleggstittel?

Når det er sagt, så synes fellesnevneren i de franske filmene jeg har sett å være: krangling, puling, lidenskap, umulig kjærlighet....

Jeg tror ALLE har handlet om dette. Mulig jeg er litt tett, da :)

Du har nok rett i at mye fransk film er består av dramatikk & lidenskap. Bortsett fra vakre Amèlie fra Montmartre da. Det er en liten romantisk perle!

"Betty Blue, 37,2 grader om morgenen"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...