Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du har nok rett i at mye fransk film er består av dramatikk & lidenskap. Bortsett fra vakre Amèlie fra Montmartre da. Det er en liten romantisk perle!

"Betty Blue, 37,2 grader om morgenen"

Bilder av Beatrice. Betty må forresten være kortform av Beatrice!?

http://www.spacesurfer.com/wceleb/list/Beatrice_Dalle_1.html

Jeg kjeder meg litt. Jobber du eller er du sengesky?

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

30

• BettyBlue

19

• Tornerose

12

• TrulteGuri

2

Mest aktive i denne tråden

Mm.

Hehe, jeg husket så skuffet jeg ble. Filmen ble vist på en eller annen kanal (sikkert NRK), og det var stor ståhei om all den pulinga og nakenhet og gode greier. Og så så jeg den.... jeg mener filmen var bra, men... ja, avisene hadde sikkert lite å skrive om på den tiden :)

Bilder av Beatrice. Betty må forresten være kortform av Beatrice!?

http://www.spacesurfer.com/wceleb/list/Beatrice_Dalle_1.html

Jeg kjeder meg litt. Jobber du eller er du sengesky?

Jeg sitter og nipper til litt vin, og har i grunnen ikke så veeeeldig lyst til å legge meg :)

Annonse

Gjest Daisy

Ja, ble ganske overrasket selv. Den begynte jo helt greit, et "uskyldig" lite mord på en prostituert, og så baller det på seg utover filmen og blir helt sykt på slutten. Det var overhodet ikke det jeg forventet etter første halvtimen akkurat. Ikke en dårlig film forsåvidt, den var "interessant" på sin måte, men som sagt ikke noe jeg ser to ganger.

For de som ikke har sett den enda, er det jo ikke noe vits i å se den etter å ha lest tråden. *s*

Gjest Daisy

IMDB's liste over de 10 dårligste grøsserne er i allefall disse:

Ring of Terror

Merlin's Shop of Mystical Horrors

Monster-a-go-go

The Coroner

Quest for the lost city

The eye creatures

In the woods

La Momia azteca contra el robot humano

Zaat

Da Hip hop witch

Topp 10 derimot er:

Psycho

Silence of the lambs

Alien (79)

Jaws (75)

The sixth sense

The shining

Aliens (86)

Bride of Frankenstein

Les Diaboliques

Nosferatu, eine Symphonie des Grauens

Ikke dårlig. Har ikke sett noen av de på dårlig-listen.

Annonse

Gjest Daisy

The Ring skremte livskiten ut av meg. Jeg gikk ned 7 kg i løpet av filmen :) Den amerikanske versjonen er mer kynisk enn den opprinnelige japanske, og de går virkelig INN får at du skal hoppe i stolen. Begge versjonene handler om det samme, men i den amerikanske har de brukt kameraføring, zooming og lyd HELT bevisst for at du skal skvette :)

har du ikke sett den, så se den. Men husk: vær ikke alene :)

The Others med Nicole Kidman er også litt guffen.

Det jeg blir aller mest skremt av når det gjelder slike grøssere, er det du ikke kan se, hvis du forstår hva jeg mener. Du bare aaaaner at det er noe der.... *grøsse*

The Others var jo så ekkel at jeg nesten ikke tør å sitter her alene i mørket og tenke på den. *grøss*

Blander meg litt inn i samtalen her, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...