Gå til innhold

forlovet i x år i dag, men er alene..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur..

Vi var sammen en tur ute, siden det er matfestival i byen. Fikk barnevakt for noen timer i ettermiddag. Mannen tok seg noen øl, som selvsagt er ok! Men da vi kom hjem ville han på pub.. Så her sitter jeg alene.. trist og lei. Selvsagt kan han gå en tur ut, og jeg kan være hjemme. Men akkurat i dag da.. Sukk... Skal jeg bare smile når han kommer hjem (god og full..)? Synes ikke dere også at vi burde vært sammen i kveld? Hadde planer om god mat og kos..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113781-forlovet-i-x-%C3%A5r-i-dag-men-er-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Feirer dere forlovelsesdager også? Huttetu!

Mange menn/gutter er heldigvis ikke så romantiske.

Vi har aldri fått feiret noen av dagene (pga små barn/jobb); har også vært gift noen år. Pleier man ikke gjøre noe på denne dagen altså?

Annonse

Gjest ikke signatur

AHA,så da her dere mange jubileum i løpet av et år, bryllupsdag, forlovelsesdag, dagen for første samleie, dagen for første kyss og dagen dere møtte hverandre??

Ja, det er fint at romantikken blomster!

Herregud; ingen grunn til å være så frekk!!

Om han var klar over at du hadde andre planer for kvelden, at dere skulle ha denne for dere selv så var jo dette lite omtenksomt av han. Og skikkelig dårlig gjort av han dersom dere hadde planlagt kvelden sammen.

Men dersom du bare syntes han bare burde ha skjønt på egenhånd at dette var en kveld han skulle vært hjemme med deg.. ikke sa noe når han gikk ut osv.. Så vill jeg nok vært mer tilbakeholden og heller nevne det på en fornuftig og rolig måte i morgen eller noe hvordan du følte det.

Forskjellige mennesker tenker ulikt, og særlig menn/kvinner.

Gjest ikke signatur

Om han var klar over at du hadde andre planer for kvelden, at dere skulle ha denne for dere selv så var jo dette lite omtenksomt av han. Og skikkelig dårlig gjort av han dersom dere hadde planlagt kvelden sammen.

Men dersom du bare syntes han bare burde ha skjønt på egenhånd at dette var en kveld han skulle vært hjemme med deg.. ikke sa noe når han gikk ut osv.. Så vill jeg nok vært mer tilbakeholden og heller nevne det på en fornuftig og rolig måte i morgen eller noe hvordan du følte det.

Forskjellige mennesker tenker ulikt, og særlig menn/kvinner.

Takk for svar! Jeg trodde nok han forsto at vi skulle være sammen i kveld.. Men sa det til ham før han gikk ut! Så det er egentlig ikke så farlig, men jeg kjeder meg hjemme (har ikke parabolen oppe og kan ikke se tv heller..). Ingen stor dag, det var ikke bare det det var snakk om. Men at vi skulle ha en kveld sammen..

Jeg er også gift, men husker ikke hvilken dag vi ble forlovet på en gang. For meg er bryllupsdagen og dagen vi møttes viktig, og jeg er jente. Kanskje han ikke synes akkurat dagen dere ble forlovet er så viktig? Det kan jo bli mange jubileum å feire etterhvert. Men hvis dette er noe dere alltid har feiret i tillegg til de andre dagene så skjønner jeg jo at du er lei deg!

Annonse

Er forlovelsesdagen virkelig en dag som folk pleier å feire når de er gift? Vi har aldri hatt noen spesiell feiring på noen slike dager vi. Ikke bryllupsdagene en gang. Ser ikke helt hensikten. Det er jo hva en gjør i hverdagen som teller synes jeg. På slike dager pleier den som kommer på det først gratulere den andre med dagen, men ellers gjør vi ikke noe spesielt. Kanskje vi feirer litt når vi kommer til sølvbryllup, vi får se. :-)

Gjest ikke signatur

Ville han gå på pub alene? Eller lå det en liten invitasjon til deg der? Kanskje han er sur for at du ikke gadd å være med...?

Nei, helt ærlig. Så dustete han var! Men det er de ofte.

Han gikk alene, mens jeg la barna i seng...

Gjest ikke signatur

Jeg er også gift, men husker ikke hvilken dag vi ble forlovet på en gang. For meg er bryllupsdagen og dagen vi møttes viktig, og jeg er jente. Kanskje han ikke synes akkurat dagen dere ble forlovet er så viktig? Det kan jo bli mange jubileum å feire etterhvert. Men hvis dette er noe dere alltid har feiret i tillegg til de andre dagene så skjønner jeg jo at du er lei deg!

Har ikke feiret noen dag skikkelig enda. Vi har vært gift noen år, men har små barn og ellers er det alltid travelt...

Gjest ikke signatur

Er forlovelsesdagen virkelig en dag som folk pleier å feire når de er gift? Vi har aldri hatt noen spesiell feiring på noen slike dager vi. Ikke bryllupsdagene en gang. Ser ikke helt hensikten. Det er jo hva en gjør i hverdagen som teller synes jeg. På slike dager pleier den som kommer på det først gratulere den andre med dagen, men ellers gjør vi ikke noe spesielt. Kanskje vi feirer litt når vi kommer til sølvbryllup, vi får se. :-)

Har ikke feiret noen dag ordentlig. Poenget var at vi skulle ha en kveld sammen.. Det er ikke så ofte vi får tid sammen alene. Jeg synes også hverdagene er viktige:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...