Gå til innhold

Windows XP- grrrrrrrrr

Anbefalte innlegg

Gjest osiris

Har kjøpt Windows XP oppgradering. Jeg hadde Windows ME og den funka jo igrunnen bra, men man vil jo henge med og kjøpte derfor XP home Edition oppgraderingspakke. Innstalleringa gikk greit, men etterpå så fungerte jo nesten ingenting. Norton fungerte ikke, Fikk ikke Outlook til å fungere, Internett fungerte en liten stund. Måtte ta omstart for å komme inn på nett igjen, men det ble blank skjerm igjen etter en halvtime. Har ikke tålmodighet til dette nå, så jeg avinnstallerte og bruker nå gode gamle ME. Men har noen tips til problemløsninger på disse tingene jeg beskrev, så jeg kan gjøre det en dag jeg har god tålmodighet og det regner ute? *ler*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113803-windows-xp-grrrrrrrrr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...