Gå til innhold

Det "rareste" du spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fordomsfulle venner.

I går kveld så alle rart på meg da jeg spiste salte riskaker, og potetgull med varm kakao.

De syntes det var RART?!

Da kom jeg til å tenke på..er det flere der ute som spiser rare ting/kombinasjoner?

Noe som kanskje sitter fra barndommen?

Skrevet

Nugatti og hvitost..

Mmmmmmmmmmmmm!!! Det er jo kjempegodt! Særlig hvis du steker skiva i panna også! *sulten*

Skrevet

jeg spiser nypoppet popcorn og festkarameller sammen innimellom, men det er da ikke rart, det er jo knallgodt! :)

Også brenner jeg alltid French fries før jeg spiser de, da smaker de som saltet ristet loff. hehe

Skrevet

Mange blir forbausa når jeg smeller til med brunost med jordbærsyltetøy eller brunost med honnig. Synes det er KJEMPE godt jeg da!!!

Gjest skamfull
Skrevet

Mange blir forbausa når jeg smeller til med brunost med jordbærsyltetøy eller brunost med honnig. Synes det er KJEMPE godt jeg da!!!

nugatti rett fra boksen.

Men det er det 10 år siden, nå tillater jeg ikke meg selv det.

Gjest nuggis
Skrevet

nugatti rett fra boksen.

Men det er det 10 år siden, nå tillater jeg ikke meg selv det.

Det gjorde jeg også!

Både nugatti og peanuttsmør..Har sluttet med det nå da det ga marerittaktige konsekvenser på vektnålen..

Skrevet

Hm, det må være at jeg liker popcorn med revet ost over, mmm.

Og å spiser jeg chilisaus på gul ost på brødskiva, det er kjempegodt!

Noe rarere enn det spiser jeg vel egentlig ikke.

Skrevet

Det gjorde jeg også!

Både nugatti og peanuttsmør..Har sluttet med det nå da det ga marerittaktige konsekvenser på vektnålen..

Men er det usunt å spise peanutsmør bortsett fra kaloriene?

Jeg kan sklenge i meg en halv boks av gangen :o)

Gjest sarion
Skrevet

Mmmmmmmmmmmmm!!! Det er jo kjempegodt! Særlig hvis du steker skiva i panna også! *sulten*

pølse i brød med jordbærsyltetøy på toppen er megagodt!

Gjest ikke sign
Skrevet

Hm, det må være at jeg liker popcorn med revet ost over, mmm.

Og å spiser jeg chilisaus på gul ost på brødskiva, det er kjempegodt!

Noe rarere enn det spiser jeg vel egentlig ikke.

Men det var rart!

Gjest ikke sign
Skrevet

Brunost med jordbærsyltetøy under eller over er da godt!!

Skrevet

Mange får hetta når jeg spiser snegler med hvitløkssmør (nei, ikke sånne fra hagen), blekksprut, sushi o.l

Popcorn med revet ost og smeltet smør er vel også litt spesi, hehe... Det er meget sjelden det inntreffer, men dog...

Gjest ikke sign
Skrevet

pølse i brød med jordbærsyltetøy på toppen er megagodt!

Salte skruer sammen med sjokolade...

Gjest og ketchup
Skrevet

Mange får hetta når jeg spiser snegler med hvitløkssmør (nei, ikke sånne fra hagen), blekksprut, sushi o.l

Popcorn med revet ost og smeltet smør er vel også litt spesi, hehe... Det er meget sjelden det inntreffer, men dog...

Aldri hørt om popcorn med revet ost over.. men pommes frites med smeltet ost er godt!

Skrevet

Aldri hørt om popcorn med revet ost over.. men pommes frites med smeltet ost er godt!

Må ikke glemme majonesen da :-) På pommes fritesen altså.

Skrevet

Rå kjøttdeig er kjempegodt !

Der kom det noe virkelig spesielt der ja!!!!

Øvrige lyster er da ikke noe særlig rare!

Gjest ikke sign
Skrevet

Må ikke glemme majonesen da :-) På pommes fritesen altså.

I Danmark hadde vi alltid noe som het salatmajones til pommes frites. Godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...