Gjest 33 Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Jeg har fordomsfulle venner. I går kveld så alle rart på meg da jeg spiste salte riskaker, og potetgull med varm kakao. De syntes det var RART?! Da kom jeg til å tenke på..er det flere der ute som spiser rare ting/kombinasjoner? Noe som kanskje sitter fra barndommen? 0 Siter
UHU Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Nugatti og hvitost.. Mmmmmmmmmmmmm!!! Det er jo kjempegodt! Særlig hvis du steker skiva i panna også! *sulten* 0 Siter
Anki Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 jeg spiser nypoppet popcorn og festkarameller sammen innimellom, men det er da ikke rart, det er jo knallgodt! Også brenner jeg alltid French fries før jeg spiser de, da smaker de som saltet ristet loff. hehe 0 Siter
Aishana Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Mange blir forbausa når jeg smeller til med brunost med jordbærsyltetøy eller brunost med honnig. Synes det er KJEMPE godt jeg da!!! 0 Siter
Gjest skamfull Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Mange blir forbausa når jeg smeller til med brunost med jordbærsyltetøy eller brunost med honnig. Synes det er KJEMPE godt jeg da!!! nugatti rett fra boksen. Men det er det 10 år siden, nå tillater jeg ikke meg selv det. 0 Siter
Gjest nuggis Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 nugatti rett fra boksen. Men det er det 10 år siden, nå tillater jeg ikke meg selv det. Det gjorde jeg også! Både nugatti og peanuttsmør..Har sluttet med det nå da det ga marerittaktige konsekvenser på vektnålen.. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Hm, det må være at jeg liker popcorn med revet ost over, mmm. Og å spiser jeg chilisaus på gul ost på brødskiva, det er kjempegodt! Noe rarere enn det spiser jeg vel egentlig ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Det gjorde jeg også! Både nugatti og peanuttsmør..Har sluttet med det nå da det ga marerittaktige konsekvenser på vektnålen.. Men er det usunt å spise peanutsmør bortsett fra kaloriene? Jeg kan sklenge i meg en halv boks av gangen ) 0 Siter
Gjest sarion Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Mmmmmmmmmmmmm!!! Det er jo kjempegodt! Særlig hvis du steker skiva i panna også! *sulten* pølse i brød med jordbærsyltetøy på toppen er megagodt! 0 Siter
Soria Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Hm, kan ikke komme på noe rart jeg *kjedelig* 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Hm, det må være at jeg liker popcorn med revet ost over, mmm. Og å spiser jeg chilisaus på gul ost på brødskiva, det er kjempegodt! Noe rarere enn det spiser jeg vel egentlig ikke. Men det var rart! 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Mange blir forbausa når jeg smeller til med brunost med jordbærsyltetøy eller brunost med honnig. Synes det er KJEMPE godt jeg da!!! Brunost med jordbærsyltetøy under eller over er da godt!! 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Mange får hetta når jeg spiser snegler med hvitløkssmør (nei, ikke sånne fra hagen), blekksprut, sushi o.l Popcorn med revet ost og smeltet smør er vel også litt spesi, hehe... Det er meget sjelden det inntreffer, men dog... 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 pølse i brød med jordbærsyltetøy på toppen er megagodt! Salte skruer sammen med sjokolade... 0 Siter
Gjest og ketchup Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Mange får hetta når jeg spiser snegler med hvitløkssmør (nei, ikke sånne fra hagen), blekksprut, sushi o.l Popcorn med revet ost og smeltet smør er vel også litt spesi, hehe... Det er meget sjelden det inntreffer, men dog... Aldri hørt om popcorn med revet ost over.. men pommes frites med smeltet ost er godt! 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Aldri hørt om popcorn med revet ost over.. men pommes frites med smeltet ost er godt! Må ikke glemme majonesen da :-) På pommes fritesen altså. 0 Siter
Snøfrisk Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Rå kjøttdeig er kjempegodt ! Der kom det noe virkelig spesielt der ja!!!! Øvrige lyster er da ikke noe særlig rare! 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Må ikke glemme majonesen da :-) På pommes fritesen altså. I Danmark hadde vi alltid noe som het salatmajones til pommes frites. Godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.