Gå til innhold

Det "rareste" du spiser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men ER virkelig godt altså. Kan fint spise en halv pakke uten problemer.

Bør vel ikke spise for mye av det, men det er vanskelig å la være. :nemlig:

Oj! Er det virkelig sant? *kjenne kjøttbasseluskene med fire bein og åtte armer krible i magen*

Tror du tuller med meg nå altså, når du i tillegg kaller meg Snøffe!!!! *fnise-fnis*

Gjest jomfrua

Salte skruer sammen med sjokolade...

spiser deig. all slags søte deig, vaffelrøre også, kakedeig.

skulle bake sjokoladekjeks engang, men deigen var så himla god at jeg spiste opp alt. blei skikkelig kvalm etterpå.typen min ble forbanna. måtte lage ny deig.

men jeg elsker smaken av deig, smaken av hvetemel og bakepulver i det fjerne, hender også jeg spiser opp nesten alt "smøret og sukkeret som skal røres hvitt" i begynnelsen av en deig...da blir det jo ingen deig.

og hva er best pepperkaker eller pepperkakedeig? å hmmmmmm. pepperkakedeig er så forbaska godt at jeg fikk annmerkning på skolekjøkkenet i 8 klasse for å ha spist opp det meste av deigen.

Annonse

Mange får hetta når jeg spiser snegler med hvitløkssmør (nei, ikke sånne fra hagen), blekksprut, sushi o.l

Popcorn med revet ost og smeltet smør er vel også litt spesi, hehe... Det er meget sjelden det inntreffer, men dog...

Popcorn med revet ost er kjempegodt!

Det var forøvrig en av tingene jeg nevnte, også ;)

Gjest osmose

Vel, har ingen sære vaner selv, men :

Har en kompis som er veldig glad i skiver med eplemos med kaviar(!) på, evt blåmuggost med kaviar.

Har også en venninne som hiver nedpå skiver med banan og majones........

Mmmmm....NOT!

Heldigvis er ikke noe av dette smittsomt.

Gjest Pricilla

nei jeg spiser ikke noe rart.. i hvert fall ikke noe de fleste andre spiser, og ingen har reagert på matvanene mine.

Venninna mi spiser tortilla (taco-lompe) med ris, grønnsaker/salat og brunost(??) og sier det er kjempegodt.

Samboern min spiser pommes frites med majones... Det er IKKE godet - etter min smak da.. : )

Gjest Micra

spiser deig. all slags søte deig, vaffelrøre også, kakedeig.

skulle bake sjokoladekjeks engang, men deigen var så himla god at jeg spiste opp alt. blei skikkelig kvalm etterpå.typen min ble forbanna. måtte lage ny deig.

men jeg elsker smaken av deig, smaken av hvetemel og bakepulver i det fjerne, hender også jeg spiser opp nesten alt "smøret og sukkeret som skal røres hvitt" i begynnelsen av en deig...da blir det jo ingen deig.

og hva er best pepperkaker eller pepperkakedeig? å hmmmmmm. pepperkakedeig er så forbaska godt at jeg fikk annmerkning på skolekjøkkenet i 8 klasse for å ha spist opp det meste av deigen.

En ting er å like det,men å faktisk spise opp hele deiger synes jeg er helt uakseptabelt! Da er det kun viljestyrken det går på! Er du voksen eller???

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...