Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Gjest hakka
Skrevet

Når du skal dusje om morgenen,og kanskje skal tisse.Går du da på do først eller tisser du mens du dusjer?

Skrevet

ehh....d spørs....

tisser du i dusjen?

*kremt*

Sikkert mange som gjør det, iallfall av og til, men innrømme det?

Kanskje ikke så lurt om morgenen når tisset er såååååå gult og sterkt! *fysj*

Gjest Jattajatta
Skrevet

Ja jeg tisser i dusjen hvis jeg vil tisse mens jeg dusjer. Fysj så grisete jeg er. Tisser du i dusjen?

Skrevet

Da tviler jeg på at du får tømt deg skikkelig.

Skrevet

Da går jeg selvfølgelig på do før jeg går i dusjen! Er det virkelig noen voksne mennesker som gjør noe annet? :-O *grøsser*

Gjest prust
Skrevet

Selvfølgelig går jeg på do først!!!!! Alvorlig talt - hadde ikke falt meg inn i halvsøvne å tisse i dusjen!

Eneste gangen jeg har gjort det, var rett etter fødslene, for da kunne jeg ikke sitte skikkelig med en gang!

Skrevet

Jeg tisser aldri i dusjen.

Selv ikke like etter fødselen,da jordmødrene anbefalte oss å tisse i dusjen.

Gjest ikke sign
Skrevet

For et spm.! Selvsagt gjør jeg ikke det! Er det noen som finner på det da? Høres ekkelt og tåpelig ut! Mest ekkelt.....

Gjest nå tuller du! (håper det..)
Skrevet

ja.

Seriøst??

Skrevet

Seriøst??

Tuller ikke. Cheeezus. Urin er rimelig reint. Hadde jeg sagt at jeg dreit i dusjen så hadde jeg skjønt din reaksjon.

Skrevet

Tuller ikke. Cheeezus. Urin er rimelig reint. Hadde jeg sagt at jeg dreit i dusjen så hadde jeg skjønt din reaksjon.

*heeeeelt ekte gapskratting* (av lang varighet) *smile*

Skrevet

*heeeeelt ekte gapskratting* (av lang varighet) *smile*

Jeg skjønner godt at dette er noe tabu og noe man ikke sier rett ut i hvilken som helst bryllupstale.

Jeg kom ut av skapet etter at jeg fikk bekreftet fra en FU på seksualitet (som jeg selv startet med anonymt nick) at dette var det mange som driver med. (Om enn i det skjulte)

Hvorfor de ikke sier et knyst NÅ er for meg en gåte. Nå fremstår jo snusfornuftige "soleil" plutselig som en grisete pervo.

Ok, da. Jeg har nok allerede svertet mitt uskyldsrene nick ved mitt innlegg om stinkende sandaler her om dagen.

*rødme*

Gjest grisepurka
Skrevet

Det hender til og med at jeg fjerter i dusjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...